ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی
07 - ڕەجەب - 1445 کۆچی
19 - 01 - 2024 زایینی
08:32 بەیانی
(بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://mahdialumma.net./showthread.php?p=439391
__________



پرسیارێکی تایبەت بە ئاڕاستەی خەڵکی یەمەن ..


بەناوی اللە ی تاک و تەنهای زاڵی دەستڕۆیشتوو بەسەر مەلەکوتی ئاسمانەکان و زەوی ..

ئەی خەڵکی یەمەن، لەکەیەوە باران لە سەنعای پایتەخت لە دڵی زستان کە مانگی یەنایەرە دەبارێت؟ جا ئێوە چوونەتە ناو کام هاوینەوە؟ ئایا وەرزی باران بارین لە یەمەن لە هاوین و پاییزدا نیە؟! بەڵام ئێوە چوونەتە ناو وەرزی زستانەوە؛ بەڵکو لەڕاستیدا لە دڵی زستاندا کە (یەنایەر) ـە، وە ئەو پرسیارەی ئاڕاستە دەکرێت ئەوەیە ئایا لەدوای زستان و بەهار چوونەتە ناو هاوینی خۆرەوە یان هاوینی هەسارەی سەقەر؟ جا دەزانن ئێوە لە دڵی زستان دان کە (مانگی یەنایەر) ـە جا ئایا ئەم گەرمیە چیە کە یەنایەری (دڵی زستان) ی بۆ هاوینێکی هەوری باراناوی گۆڕیوە؟ بەڵکو مژدەتان پێدەدەم بە لافاوێکی بەخوڕی توندوتیژ (سيل العرم) و دۆڵی ئیرەم (ٳرٓم).

وە ئەی فەلەکناس ئەحمەد جوبی و هۆزەکەی ئەحمەد عەیاش؛ هەروەک بڵێی دەتانەوێت وا لە یەمەنیەکان بکەن خەیاڵی ئەوە بکەن ئەم شتە ئاسایی بێت لە ڕیزی ئەو سیستەمە سروشتیەی اللە بۆ زەوی داناوە بەوەی باران لە سەنعا بە تایبەتی لە مانگی یەنایەر ببارێت جا ئایا هەر لەوکاتەی دایکەکانتان ئێوەی بووە بینیوتانە لە ئاسمانی سەنعا لە مانگی یەنایەری دڵی زستان باران ببارێت؟ ئایا لە اللە ناترسن؟ یان ئێوە دەتانەوێت ڕێگری لە گەلی یەمەنی بکەن لە بەرامبەر بەڕاستدانانی نیشانەی هاوینی سەقەر کە لە 21 ی دیسەمبەری مانگی ڕابردوو دەستیپێکردووە؟ کە لە مانگی یەنایەرو ئەوەشی لەدوای دێت کە فبرایەرە هاتە ناو یەمەن و سەرتاپای جیهانەوە لەکاتێکدا قوڵترین و بەهێزترین مانگەکانی زستانن، وە خەڵکی یەمەن کە (ئالودەی قاتی هاندەرن) لەسەر ئەمە شاهێدن؛ لەبەرئەوەی مانگی یەنایەرو فبرایەر - مانگەکانی بەرکەوتنی قات ـن بە (سەرمایەکی توند) - چەند مانگێک کە بە بەستەڵەکی ساردی زستانێکی تاڵ و لێدەری قات ناسراون، بۆیەش هەمیشە دەبینین خەڵکی یەمەن لە مانگی یەنایەرو فبرایەر حاڵەتی دەرچوون بۆ داپۆشینی قات بە قوماشی ئەستور ڕادەگەیەنن لەبەر بەرکەوتنی قات بە بەستەڵەکی ساردی زستان تا درەختەکانی قات بەهۆی بای ساردو سڕی شەختە (بەستەڵەک) ی ساردی زستان لە مانگی یەنایەرو فبرایەر بەتایبەتی لەناونەچن، جا باخەکانی قات لەترسی بەرکەوتن (بە سەرمای توند) دادەپۆشن لەبەرئەوەی هەرگیز لە مانگی یەنایەر بە تایبەتی بە باران بارین نازانن، کە بریتیە لە مانگی یەکەمی هەموو ساڵێکی زایینی؛ جا هیچ جیاوازی و ناکۆکیەک لەنێوان دانیشتوانی هەردوو نیوەگۆی باکوری هەسارەی زەوی نیە سەبارەت بەوەی مانگی یەکەم و دووەم لە ساڵی زایینی کە بریتین لە وەرزی مانگی یەنایەرو فبرایەر مانگەکانی بەستەڵەکی زستانن نەک بەتەنها لە یەمەن بەڵکو لە سەرجەم نیوەگۆی باکور لە یەمەنەوە، باشوری نیمچە دورگەی عەرەبی دڵی زەوی بۆ ئەوپەڕی کۆتایی باکوری لایەکانی هەسارەی زەوی لەوپەڕی کۆتایی ئەو جەمسەری باکورەی ئەم وەرزی زستانەی لێ هاتۆتەجێ.

جا نامانەوێت لە بابەتەکە دەربچین بەڵام خەڵکی یەمەن لە زۆرترینی ئەو عەرەبانەن کە لە مانگی یەنایەر چاودێری پلەکانی گەرما دەکەن لەترسی ئەو شەختە (بەستەڵەکە) ی بەر درەختی قات دەکەوێت بەتایبەتی (خەڵکی پارێزگای زەمارو بەیزاو سەنعاو مەحویت و حجەو عیمڕان و سەعدە).

پرسیارەکەش بۆ سەرتاپای خەڵکی یەمەن دووبارە دەکەینەوەو دەڵێین: لەکەیەوە لە مانگی یەنایەر سەیری بارینی بارانتان لە هەورەکانەوە کردووە؟ ئایا تێناگەن؟ جا هەروەک ئەوەی بڵێی لە هەسارەیەکی تر بژین کە نازانن کەی وەرزی بارانە، تا ئەمڕۆ (ئەحمەد جوبی) مان بۆ دەرکەوت کە دەربارەی (سعد الذابح) قسە دەکات، جا لەپاش ئەوە پێی دەڵێین: ئەی ئەحمەد جوبی ئایا (ئەستێرەی سعد الذابح) بە زستان سەری نەبڕین لەبەرئەوەی نیشانەی بەستەڵەکێکی ساردی توندە؟ جا ئەستێرەکەت (سعد الذابح) بووە بە ئەستێرەی گەرماو باران؟ جا ئایا وا گومان دەبەیت گەلی یەمەنی مانگان بیرنەکەنەوە؟! جا هەروەک ئەوەی لە هەسارەیەکی تر بژین! جا ئایا تۆو هۆزەکەت ئەحمەد عیاش دەتانەوێت ڕێگری لە بەڕاستدانانی هاوینی سەقەر بکەن هەروەک پێشتر ڕێگریتان لە نیشانەی درک کردنی خۆر بە مانگ کرد؟ جا ها ئەوە درک کردنەکە گەڕایەوە بەهۆی بەردەوامبوونی نزیکبوونەوەی هەسارەی سەقەر، وە ناشمانەوێت بە نیشانەی درک کردنی خۆرو مانگ مشتومڕ لەگەڵ خەڵکی جیهان بکەین لەبەرئەوەی تەنها هۆشداری و ئاگادارکەرەوەیەکە بۆ دەستپێکردنی گۆڕانی سیستەمی گەردوونی بەڵام لەئێستادا تێکچوونی سیستەمی گەردوونی گەیشتۆتە هەسارەی زەوی بەتایبەتیش لەم ساڵەتان 1445 کە هاوتایە لەگەڵ سەرەتای چوونە ناو 2023 ی زایینی ڕێکەوتی 1445 کۆچی.

وە پێدەچێت هاوینی سەقەری گەرمی هەڵگری هەڵمی هەوری دەریا بە ئاوی بەخوڕ لە مانگی یەنایەر سود بە گەلانی بەشەر نەگەیەنێت! جا هەروەک ئەوەی خەڵکی جیهان زریانی دەریایی و وشکانی.بوێت؛ بەڵکو گەردەلولی وایان دەوێت کە ئاگری تێدابێت لە مانگی یەنایەرو فبرایەر لەکاتێکدا ئێوە لە وەرزی زستاندان، وە هەرگیزیش ناتوانن بەردەوام بن لەسەر ناونانی ئەم وەرزەی ئێستا بە وەرزی زستان لەبەرئەوەی زستان زستانی ساردو سڕە؛ بەڵام دواتر بۆ زستانێکی گەرم و (سموم) ی گەرم و سوتانی باخە چڕەکان دەگۆڕێت بەهۆی سەربازەکانی اللە لەم گەردەلولانەی ئاگریان تێدایە کە خاوەن هێزێکی وێرانکارین، بەڵکو دواتر سەرجەم بەفرە نوێ و کۆنەکان لە ناوەڕاستی مانگی یەنایەرو فبرایەر بەر لە بەهار دەتوێنەوە؛ بەڵکو هەر لە بنەڕەتدا هیچ بەهارێک بوونی نیە، بەڵکو گەرمای سەقەر بەر لە داگیرکردنی ئەم زستانە بەهارو پاییزیشی داگیرکردووە.

وە هەسارەی سەقەر لە ڕێگاکەی دایە بۆ داگیرکردنی هەموو وەرزی زستان و گۆڕینی بۆ بایەک کە گەرمی تێدایە لە جێگای ئەوەی بایەک ساردو سڕی تێدابێت، واش نازانم ئەمە دواتر یادەوەریەک بۆ ئەوانە بەدیبهێنێت کە تێناگەن، لەبەرئەوەی دەیانەوێت دڵەکانیان بە نیشانەی دوکەڵە ئاشکراکە (دخان مبین) ی خاوەن بۆمبی گەرمی جیهانی بە دوکەڵە ئاشکراکە ئۆقرە بگرێت کە اللە لە دڵی بنکەی جەنگی هەسارەی سەقەر هەڵیدەدات؛ جا اللە فەرمانی پێدەکات بۆمبی گەرمی گەردونی هەڵبدات کە بەرگەهەوای هەسارەی زەوی بە هەموویەوە دادەپۆشێت، کە (مس) ی گەرمیە هەستپێکراوەکەی 151 پلەیە، جا هەمووان بە پلەی جۆراوجۆر لەکەسێکەوە بۆ کەسێکی تر هەست بە گەرمیەکەی دەکەن، جا بۆ هەمووان بەگوێرەی ئەو کردەوانەی ئەنجامیان داوە پلەی سزا هەیە، هەرچی منداڵەکان ئەوا هەروەک پلەی هاوینێکی ئاسایی هەستی پێدەکەن، هەرچی گەورەکانیشن ئەوا هەیانە زیاتر لە گەرمای هاوین هەستی پێدەکات؛ ئەوانی تریش هەروەک 51 پلەی سەدی هەستی پێدەکەن؛ ئەوانی تریش وەک شەست پلەی سەدی هەستی پێدەکەن؛ ئەوانی تریش وەک 71 پلەی سەدی هەستی پێدەکەن؛ ئەوانی تریش وەک پلەی کوڵانی ئاو 100 پلەی سەدی هەستی پێدەکەن؛ ئەو خەڵکانەشی کە بەتوندترین سزا هەستی پێدەکەن هەروەک دواتر ئامێرەکانی گەرمی پێو تۆماری دەکەن وەکو خۆی 151 پلەیە؛ اللە ش ستەمی لێنەکردوون بەڵکو خۆیان ستەم لەخۆیان دەکەن، جا بۆ هەمووان پلەی جۆراو جۆر هەیە بەپێی ئەو کردەوانەی کردوویانە، ئەمەش بە قسەیەکی بەجێ بەبێ گاڵتەو گاڵتەجاری بەدڵنیاییەوە ڕاستیش دەکەین.

وە بەدڵنیاییەوە دەشزانین دواتر خەڵکی جیهان بە دڵسۆزی لە پەروەردگارەکەیان دەپاڕێنەوە تا سزاکەیان لێ لابدات بە ملکەچ بوونی گەردنیان و چەمانەوە بۆ گوێڕایەڵیکردنی خەلیفەی اللە لەسەر سەرتاپای جیهان بە وشکانی و دەریاوەی (ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی).

جا ئەی خەڵکی یەمەن لەدوای فەڵەستین چەندە پێویستان بە خەلیفەی اللە مەهدی ناصر محمد
یەمانی هەیە تا بەسەر دوژمنانی اللە لە دەریای سورو عەرەبی و سپی (ناوەڕاست) و زەریای ئەتڵەسی (ئەتڵەنتی) و هیندی و باکورو باشورو خۆرهەڵات و خۆرئاوای هێمن (هادی) دا زاڵ بێت هۆکارەکەش بەوپەڕی سادەییەوە لەبەرئەوەیە چونکە دەریاو وشکانی و هەسارەی سەقەر هەموویان لە سەربازەکانی ئەو پەروەردگارەم و پەروەردگارەتانە کە چێژوەرگرتنەکەی کردووە بەهەمان چێژەکەی خەلیفەی اللە ئیمام مەهدی: (بەوەی ببین بە بەندەی پەروەردگارەکەم و پەروەردگارەکەتان) ئەمە اللە ی حەقە کە هیچ پەرستراوێک نیە جگە لە ئەو نەبێت زاڵ و دەستڕۆیشتووە بەسەر مەلەکوتی ئاسمانەکان و زەوی ئەوەی جڵەوی ئاسمانەکان و زەوی بەدەستە؛ ئەمە اللە ی حەقە کە درک بە چاوەکان دەکات و چاوەکان درکی پێناکەن کە لەسەر عەرشی گەورە ئیستیوای کردووە؛ ئەمە اللە ی حەقی پەروەردگارەکەم و پەروەردگارەکەتانە جا بەتەنها ئەو بپەرستن بێ ئەوەی هیچ شەریک و هاوبەش و هاوەڵێکی بۆ دابنێن و ملکەچ بن بۆ خەلیفەی اللە؛ گەر نا ئەوا هیچ ڕێگایەکی دەربازبوون نە بۆ ئێوە نە بۆ دوژمنەکانیشتان لە دەریاو وشکانی و کەش و هەوا نیە بە سزایەکی توندوتیژی بەهێز کە بەنوندتر توڵە دەستێنێت، جا ها ئەوە جەماوەری یاوەرەکانی شەیتانن کە پارێزەری بکوژانی منداڵ و ژنانن لە دەریای سورو عەرەبی هاتوون بۆ بەرگری کردن لە ئاساییشی تێکدەرو خراپەکارەکانی ئیسرائیل لە زەوی پیرۆز.

وە سوێند بە اللە ی پەروەردگاری ئاسمانەکان و زەوی و ئەوەشی لەنێوانیانەو پەروەردگاری عەرشی گەورە دەخۆم بەوەی من بە مۆڵەتی اللە ی تاک و تەنهای زاڵ توانای ئەوەم هەیە بەتەنیا خۆم شکستیان پێبهێنم؛ جا جگە لەخۆم کەسی تر ڕاناسپێرم بۆ شەڕکردن لەگەڵ هەموویان، جا بە وشەکانی قودرەت و توانای پەروەردگارەکەم جەنگیان لەگەڵدا دەکەم، جا گومانتان چیە بەوکەسەی اللە لەگەڵیدایە؟ ئایا یەکێک دەتوانێت بیبەزیێنێت؟ پاک و بێگەردی بۆ اللە ی گەورە بەوەی سەرجەم سەربازەکانی شەیتان بە هەرهەموویانەوە بەسەریدا زاڵ ببن؛ بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {فَقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ لَا تُكَلَّفُ إِلَّا نَفْسَكَ ۚ وَحَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ ۖ عَسَى اللَّهُ أَن يَكُفَّ بَأْسَ الَّذِينَ كَفَرُوا ۚ وَاللَّهُ أَشَدُّ بَأْسًا وَأَشَدُّ تَنكِيلًا ‎﴿٨٤﴾‏} صدق الله العظيم [سورة: النساء].

وە دەشڵێم ئەی خەڵکی یەمەن: ڕازی بن بەوکەسەی اللە بە خەلیفە بەسەر سەرتاپای جیهان بە وشکانی و دەریاوەی هەڵیبژاردووە؛ وە ئێوەش هیچ دەسەڵاتێکی هەڵبژاردن و ڕاوێژتان سەبارەت بە هەڵبژاردنی خەلیفەی اللە لەسەر مەلەکوتەکەی لەجێگای اللە نیە پاک و بێگەردی و پایەبەرزی و گەورەیی بۆ اللە لەوەی دەیکەن بە شەریک و هاوەڵی، بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَرَبُّكَ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَيَخْتَارُ ۗ مَا كَانَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ ۚ سُبْحَانَ اللَّهِ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ ‎﴿٦٨﴾‏ وَرَبُّكَ يَعْلَمُ مَا تُكِنُّ صُدُورُهُمْ وَمَا يُعْلِنُونَ ‎﴿٦٩﴾‏ وَهُوَ اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ لَهُ الْحَمْدُ فِي الْأُولَىٰ وَالْآخِرَةِ ۖ وَلَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ‎﴿٧٠﴾‏} صدق الله العظيم [سورة: القصص].

وە درودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەران، سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان ..
خەلیفەی اللە لەسەر مەلەکوتی جیهان؛ ئیمام مەهدی ناصر محمد یەمانی.
__________

اقتباس المشاركة 439391 من موضوع سُؤالٌ مُوَجَّهٌ إلى أهْلِ اليَمَن خاصَّةً ..

الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
07 - رجب - 1445 هـ
19 - 01 - 2024 مـ
08:32 صباحًا
(بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القُرى)

[لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
https://mahdialumma.net./showthread.php?p=439325
__________



سُؤالٌ مُوَجَّهٌ إلى أهْلِ اليَمَن خاصَّةً ..


بِسْمِ الله الواحِدِ القهّار المُسيطِر على مَلكوتِ السّماواتِ والأرض..

ويا أهل اليَمَن، فَمُنذ متى تُمطِرُ العاصِمَة صنعاء في قَلْبِ الشِّتاء في شَهْر يناير؟ فأيِّ صَيْفٍ دَخلتُم؟ أليْسَ مَوسِم أمطار اليَمَن في الصَّيف والخريف؟! ولَكِنَّكُم دخلتُم فَصْل الشِّتاء؛ بل في قَلْبِ الشِّتاء (يناير)، والسُّؤال الذي يَطرَحُ نفسَه: فهل دَخلتُم في صَيْفِ الشَّمْس مِن بَعْد الشِّتاء والرَّبيع أم صَيْف كَوكَب سَقَر؟ فأنتُم تَعلمونَ أنَّكُم في قَلْبِ الشِّتاء (شَهْر يناير) فَمَا هي هذه الحَرارة التي غَيَّرَتْ يناير (قَلْب الشِّتاء) إلى صَيْف السَّحاب المُمطِر؟
بل نُبَشِّرُكم بِفَيَضان سَيْلِ العَرِم ووادي إرَم.

ويا أيُّها الفلَكيّ أحمد الجوبي وقبيله محمد عياش، فكأنَّكم تريدون أن تُوهِموا اليَمانيِّين أنّ هذا أمْرٌ طبيعيٌّ مِن ضِمْنِ نِظام الطَّبيعة التي وَضَعها الله للأرض أن تُمطِرَ صنعاء بالذَّاتِ في شهر يناير، فهل مُنْذُ أن ولدَتكم أُمَّهاتكم شاهَدتُم سَمَاء صنعاء تُمطِر في شَهْر يناير في قَلْب الشِّتاء؟! أفَلا تتَّقون؟ أمْ أنَّكم تريدون أنْ تَصُدُّوا الشَّعْب اليمانيّ عن التَّصديقِ بآية صَيْف سَقَر بَدءًا مِن تاريخ (21 ديسمبر) في نِهاية الشَّهْر المُنصَرِم؟ فدَخَل اليَمَن والعالَم بأسرِه في شَهْر يناير ويَليهِ فِبراير فَهُم أشهُرُ عزِّ الشِّتاء وأهل اليَمَن (مَوالِعة القات المُنَبِّهِ) على ذَلِك مِن الشَّاهدين؛ كون شَهْر يناير وفبراير - أشهُر ضَريْبِ القاتِ - أشهُرًا مَعلومات بصَقيعِ بَردِ الشِّتاء القارِس وضَريْبِ القاتِ، ولذلك نجِدُ أهل اليَمَن دائمًا يُعلِنونَ حالة النَّفْيرِ لتَغطِيَة القَات بالأقمِشَة السَّميكَة مِن ضَريْبِ صقيعِ بَرْد الشِّتاء في شَهَر يناير وفبراير حتى لا تَهلِكَ أشجار القاتِ مِن ريح صِرِّ الزَّمهريرِ مِن صَقيعِ بَرْد الشِّتاء في شَهْر يناير وفبراير بالذَّات؛ فَيُغَطّوا حدائق القاتِ خَشيَة الضَّريْبِ كونهم لا يعلمون قَطٍّ بأمطارٍ في شهر يناير بالذَّات، وهو الشَّهر الأوَّل مِن كل عامٍ مِن أشهُر السنة الميلاديّة؛ فلا اختِلافَ بين اثنينِ مِن أصحاب نِصْف الكُرَة الشَّماليّ لِكَوكَب الأرض أنّ الشَّهْر الأوَّل والثَّاني مِن السَّنة الميلاديَّة هُما شَهْر يناير وفبراير أشهُرُ صَقيعِ الشِّتاء ليسَ في اليَمَن فحَسْب؛ بل في كافَّة نِصْف الكُرَة الشَّماليّ مِن اليَمَن جنوب الجزيرة العربيَّة قَلْب الأرض إلى مُنتَهى أطرافِ كوكب الأرض شَمالًا بمُنتَهى القُطْب الشمالي الذي يَحُلُّ فيه فَصْلُ الشِّتاء الجاري.

فلا نُريد أن نخرجَ عن الموضوع، ولَكِنّ أهل اليَمَن مِن أكثَر العَرَب الذين يُراقبونَ درجات الحرارة في شهر يناير خَشيَة صَقيعِ ضَريْبِ شجرة القات خُصوصًا أهل مُحافظة ذمار والبيضاء وصنعاء والمحويت وحجة وعمران وصعدة.

ونُكَرِّر السُّؤال على أهل اليَمَن بأسرِه: فمُنذ متى تُشاهدون انهِمارَ المَطَر مِن السّحاب في شَهْر يناير؟ أفلا تَعقِلون؟! فكأنَّكم تعيشونَ في كَوكَبٍ آخرٍ لا تعَلَمون متى فَصْل المطر، حتى يظهر لنا اليوم أحمد الجوبي يَتَكَلَّم عن (نجم سعد الذابح)! فمِن ثمّ نقول له: يا أحمد الجوبي أليسَ نجم سعد الذابح يَذبَحكم بالبَرد كونَه علامة صقيع البَرْدِ الشَّديد؟ فهل صار نَجْمك (سعد الذابح) نَجْم الحَرّ والمَطَر؟ فهل تظنّ الشعب اليماني بقَرًا لا يتفكَّر؟! فكأنّهم يعيشون في كَوكَبٍ آخر! فهل تريدون أنت وقبيلك محمد عياش أن تَصُدُّوا عن التَّصديقِ بِصَيْف سَقَر كَمَا صدَدْتُم مِن قبل عن آية إدراكِ الشَّمْس للقَمَر؟ فها هو عادَ الادراكُ بسبب استمرار اقترابِ كوكب سقر، ولا نُريدُ أن نُجادِلَ العالَمين بآية إدراك الشَّمْس للقَمَر كونها ليس إلَّا نذيرًا لبدءِ تغيُّر النِّظام الكونيّ، ولكن اختلال النِّظام الكونيّ طال كَوكَب الأرض الآن وبالذات بَدءًا مِن عامكم هذا 1445 الموافق بَدء دخوله 2023 مـ الموافق 1445 للهجرة.

ويَبدو أنّه لا ينفعُ مع شعوبِ البَشَر صَيْف سقر الدَّافِئ المُحمَّلِ ببُخارِ سحابِ البَحْر بالماء المُنهَمِر في شهر يناير! فكأنَّ العالَمين يُريدون أعاصيرَ بحريّةً وبرِّيّةً قَمعِيّةً؛ بل يُريدون أعاصيرًا فيها نار في شهر يناير وفبراير رغم أنّكم في فصل الشتاء، ولن تستطيعوا أن تُبقُوا على تسمية الفَصْل الجاري بِفَصْل الشتاء كون الشتاء شتاءَ البرد والزَّمهرير؛ ولكنه سوف يتحوّل إلى شتاء الحَرّ وسَمُوم الحرور وحرائق الغابات بسبب جُنودٍ لله (أعاصير فيها نار ذات القوّة التّدميريّة)، بل سوف تذوبُ كافَّة الثُّلوج الجَديدة والقديمة في خِضَمِّ شَهْر يناير وفبراير مِن قبل الرَّبيع؛
بل لا يوجد ربيعٌ بالأصْل! بل اجتاحَه والخريف حَرِّ كَوكَب سَقَر مِن قَبْل أن يَجتاحَ الشِّتاء الجاري.

ألا وإنَّ كَوكَب سَقَر في طريقه لاجتياحِ فَصْل الشِّتاء برُمَّتِه وتحويله إلى ريحٍ فيها حرٌّ بدلًا عن ريحٍ فيها صرٌّ، ولا أظَنُّ ذلك سيُحدِثُ للذين لا يَعقِلونَ ذِكرًا، كونهم يُريدون أن تطمئِنّ قلوبهم بآية الدخان المُبيْنِ ذات القنبلة الحراريَّة العالميَّة ذاتِ الدخان المُبين يُطلِقُها الله مِن قلبِ القاعِدة الحربيّة لكَوكَب سَقَر؛ فيأمُرها الله أن تُرسِلَ قنبلةً حراريّةً كونيّةً تَغشَى الغِلافَ الجويّ لكَوكَب الأرض برُمَّتِه؛ مسّ حرِّها المَحسُوس 151 درجة، فكلٌّ يَشعُر بحَرِّها بدَرجاتٍ مُختَلفةٍ مِن شخصٍ إلى آخر؛ فلِكُلٍّ درجاتٌ مِمّا عَمِلوا، وأمَّا الأطفال فيَشعُرونَ بها كدرجة حرِّ الصَّيْفِ العادِي، وأمّا الكبار فبَعضٌ منهم يَشعُرُ بها أكثر مِن حرارة الصَّيْف، وآخرونَ يَشعُرون بها كأنَّها 51 درجةً مِئويَّةً، وآخرون يَشعرونَ كأنَّها حرارة ستين درجةً مِئويَّةً، وآخرون يَشعرونَ كأنّها درجة 71 مِئويّةً، وآخرون يَشعُرونَ بها كدرجة غليان الماء 100 درجة مِئويَّةً، وأشدّ الناس عذابًا يَشعُرون بها كما سوف تُسجِّلُها الأجهزة الحراريَّة بالضّبط 151 درجة؛ وما ظلمهم الله ولكن أنفسهم يظلمون فلِكلٍّ درجاتٌ مِمَّا عَمِلوا؛ القَوْل الفَصْل وما هو بالهَزْلِ وإنَّا لصَادِقون.

ونعلَمُ عِلْمَ اليقينِ أنّ العالَمين سوف يُنيبونَ إلى الله ربّهم ليَكشِفَ عنهم عذابه خاضِعةً أعناقهم مُنحنِيَةً لطاعة خليفة الله على العالَم بأسرِه بَرِّهِ وبَحرِهِ (الإمام المهديّ ناصر مُحَمَّد اليمانيّ).


فما أحوَجَكُم يا أهل اليمن بالذات مِن بعدِ فلسطين لخليفة الله المهديّ ناصِر مُحَمَّد اليمانيّ لكي يَهزِمَ أعداءَ الله في البَحْر الأحمَر والعَرَبيّ والأبيض والمُحيط الأطلسي (الأطلنطي) والهندي والهادئ؛ الشماليّ والجنوبيّ والشرقيّ والغربيّ، والسَّبَب بكلّ بساطة كونَ البَحْر والبَرّ وكَوكَب سَقَر جميعهم مِن جنود الله ربّي وربكم التي جعل مُتعَتها نفس مُتعَة خليفة الله الإمام المهديّ: (أن نكون عبيدًا لله ربّي وربّهم) ذلكم الله الحَقّ لا إله إلَّا هو الخالِقُ لمَلكوتِ السّماواتِ والأرض والمُسَيطر على مَلكوتِ السّماوات والأرض مَن بيَدِه مَقاليدُ السّماواتِ والأرض؛ ذلكم الله الحقّ يُدرِكُ الأبصارَ ولا تُدرِكُه الأبصار المُستَوِي على العرشِ العَظيم؛ ذلكم الله الحقّ ربّي وربّكم فاعبُدوهُ وحدَه لا شريكَ له واخضَعوا لخليفةِ الله؛ ما لَم فلَا قِبَلَ لَكُم ولا لأعدائكم في البَحْر والبَرّ والجَوّ ببأسِ الله الأشَدّ بأسًا وأشدّ تنكيلًا، فها هي جحافِلُ أولياءِ الشيطان حُماةِ قتَلَة الأطفال والنِّساء في البَحْر الأحمَر والعَربيّ جاؤوا للدِّفاعِ عن أمنِ المُفسِدينَ مِن إسرائيل في الأرض المُبارَكة.

وأُقسِمُ بالله العظيم رَبّ السّماواتِ والأرض وما بينهما وربّ العرشِ العظيم أنّي لقادِرٌ بإذن الله الواحِد القهّار أن أهزِمَهم لوَحدي؛ فلا أُكَلَّفُ إلَّا نفسي لقِتالهم أجمعين، فأُقاتِلهم بكلمات قُدرَة ربي، فما ظنُّكم بمَن كان الله معه؟ فهل يستطبعُ هَزيمَته أحدٌ؟! سبحان الله العظيم أن يَغلِبَ خليفتَه كافّة جنودِ الشيطان كُلّهم أجمعين، تصديقًا لقولِ الله تعالى: {فَقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ لَا تُكَلَّفُ إِلَّا نَفْسَكَ ۚ وَحَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ ۖ عَسَى اللَّهُ أَن يَكُفَّ بَأْسَ الَّذِينَ كَفَرُوا ۚ وَاللَّهُ أَشَدُّ بَأْسًا وَأَشَدُّ تَنكِيلًا ‎﴿٨٤﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النساء].

وأقول يا أهل اليمن: ارتَضُوا بمَن اختارَهُ الله خليفةً على العالَم بأسرِه (بَرِّه وبَحره)
، وما كان لَكُم الخِيَرَة والمَشُورَة في اختيار خليفة الله على مَلكوتِه مِن دونِ الله سبحانه عمَّا يُشرِكون وتعالى عُلوًّا كبيرًا، تصديقًا لقول الله تعالى: {وَرَبُّكَ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ وَيَخْتَارُ ۗ مَا كَانَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ ۚ سُبْحَانَ اللَّهِ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ ‎﴿٦٨﴾‏ وَرَبُّكَ يَعْلَمُ مَا تُكِنُّ صُدُورُهُمْ وَمَا يُعْلِنُونَ ‎﴿٦٩﴾‏ وَهُوَ اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ لَهُ الْحَمْدُ فِي الْأُولَىٰ وَالْآخِرَةِ ۖ وَلَهُ الْحُكْمُ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ‎﴿٧٠﴾‏} صدق الله العظيم [سورة القصص].

وسَلامٌ على المُرسَلين، والحمدُ لله ربِّ العالَمين..
خليفة الله على مَلكوتِ العالَم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
__________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..