ئیمام ناصر محمد یەمانی
04 - ذو لحجە - 1435 کۆچی
30 - 08 - 2014 زایینی
05:05 ئێوارە
(بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)

[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://mahdialumma.net./showthread.p...94#post_157294
ـــــــــــــــــــ


بەیادھێنانەوەی گەورەترین نیعمەتەکە لەلایەن ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانیەوە بۆ گشت موسڵمانان..

بەناوی الله ی لەھەموو میھرەبان و بەبەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، دروودو سڵاو لەسەر سەرجەم نێردراوو پێغەمبەران و کەس و کارە چاکەکانیان و پشتیوانە باوەڕدارەکانیان لە یەکەمیانەوە تاکو دواهەمینیان محمد پێغەمبەری اللە ئەی ئەوانەی باوەڕتان هێناوە دروودو سڵاوی لەسەر بدەن، لەدوای ئەوە..

اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {وَمَا يَنبَغِي لِلرَّحْمَـٰنِ أَن يَتَّخِذَ وَلَدًا ﴿٩٢﴾إِن كُلُّ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمَـٰنِ عَبْدًا ﴿٩٣﴾لَّقَدْ أَحْصَاهُمْ وَعَدَّهُمْ عَدًّا ﴿٩٤﴾وَكُلُّهُمْ آتِيهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَرْدًا ﴿٩٥﴾} صدق الله العظيم [مريم].

وە لەمیانەی ئەمەدا ڕاستی بەندایەتیکردن دەردەھێنین بەوەی لەسەر نێرو مێ لەجن و مرۆڤ و ھەموو ڕەگەزێکیشە جا ھەموویان بەندەی پەروەردگارەکەیانن، بەو مانایەی ئەو دروستی کردوون تاکو ببن بە بەندەی ئەو تاکو ڕازیبوونەکەی بپەرستن و بیکەن بە ئامانج لە ناخیاندا بەوەی ڕازی نەبن ھەتا ئەو ڕازیدەبێت، بەڵام ئایا گرتنەبەری ئەم ئامانجە بۆیان لە نەفسی پەروەردگارەکەیان بریتی یە لە ئامانجێکی بەزۆر یان حەزی ھەڵبژاردەیی؟ جا دەڵێم سەبارەت بە ئامانجەکە لەدروست کردنەکەیان ئەوا بەڕاستی اللە ڕوونیکردۆتەوە بۆ بەندەکانی لە مەحکەمی کتێبەکەی لەوەی اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت: {وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ (56)} صدق الله العظيم [الذاريات].

بەڵام اللە شکۆمەندی گەورەیی ھەیە جا فەرمانی پێنەکردوون بەوەی ڕازیبوونی نەفسەکەی بپەرستن وەکو ئامانج؛ بەڵکو بەھەشتی داناوە بۆ ئەوکەسەی سوپاسگوزار دەبێت و شوێنی ڕازیبوونی پەروەردگارەکەی دەکەوێت و ئاگریش بۆ ئەو کەسەی کوفر دەکات و شوێنی ئەوە دەکەوێت کە پەروەردگارەکەی توڕە دەکات، وە لەگەورەیی شکۆمەندیەکەی اللە لەنەفسیداو گەورەییەکەی ئەوەیە کە گرێبەستێکی ئاڵوگۆڕی بازرگانی لەنێوان بەندەکان و پەروەردگاری پەرستراودا داناوە، جا کڕین و فرۆشتنی داناوە لە نێوان پەروەردگاری پەرستراوو بەندەکاندا، جا خۆیان و ماڵ و موڵکیانی لێکڕیون لەبەرامبەر ئەوەی بەھەشتیان بۆ دەبێت، وە ئەم ئاڵوگۆڕەش لەتەورات و ئینجیل و قورئانی گەورەو ھەموو کتێبە ئاسمانیەکاندا ھەیە. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ} صدق الله العظيم [التوبة:111].

ھەر لەبەرئەوەش فریشتەکانی اللە ی ڕەحمان مژدە بە بەندە نزیکەکان دەدەن و دەڵێن: {إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)} صدق الله العظيم [فصلت].

جا سەرجەم چاکەکارو شەھیدەکان لە پێناو ڕێبازی اللە بەم مژدەیە مژدە دەدەن جا خۆشحاڵ و ئاسودەن بەوەی اللە پێیداون لە ڕێزو چاکەی بەھەشتەکەی. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ (170)} صدق الله العظيم [آل عمران].

جا ئەوان قسەیان ھیچ نیە تەنھا ئەوە نەبێت دەڵێن: { إِنَّ هَذَا لَهُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ (60) لِمِثْلِ هَذَا فَلْيَعْمَلْ الْعَامِلُونَ (61) } صدق الله العظيم [الصافات].

تەنھا کەسە ھەڵبژێردراوەکانی بەشەریەت و چاکترین کەسەکان نەبن تۆبەکارە پاکەکان پشتیوانەکانی مەھدی چاوەڕوانكراو لەسەردەمی گفتوگۆ بەر لەدەرکەوتن جا سوێند دەخۆم بە اللە ی گەورەی پەروەردگاری ئاسمانەکان و زەوی و ئەوەشی لەنێوانیاندایە پەروەردگاری عەرشی گەورە بەوەی ئەوان ھەرگیز ڕازی نابن بەمەلەکوتی نیعمەتی بەھەشتی پەروەردگارەکەیان لە نزمترینی تاکو بەرزترین و بڵندترینی لە لوتکەی ھەرەبەرزی بەھەشت کە وەسیلەیە پلە بڵندو بەرزەکە ئەمەش لەکاتێکدا اللە لێیان ڕازیەو دەیەوێت وەفا بکات بەو بەڵێنەی کە پێیداون جا ڕازیان بکات بەوەی لە ناخیاندایە جا ئەوەی لەناخیاندا ھەیە بۆیان بھێنێتەجێ جا لەم کاتەدا فریشتە نزیکەکان مژدەیان پێدەدەن لەبەردەمیان جا پێیان دەڵێن: {أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)} صدق الله العظيم [فصلت].

ھەروەکو مژدە بە جگە لەئەوانیش دەدەن لەچاکەکارەکان بەڵام ئەم وەفدە ڕێزلێگیراوانە فریشتەکان چەندین جار مژدەیان پێدەدەن بە نیعمەتەکانی بەھەشت لەبەرئەوەی خەفەتباری دەبینن لە ڕوخساریاندا جا پێیان دەڵێن: {أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)} صدق الله العظيم.

بەڵام ئەوان هەر پشتھەڵدەکەن لەم مژدەیەو خۆیان لادەدەن لە فریشتەکان جا فریشتەکان جارێکی تر دەچنەوە بەردەمیان، جا مژدەکەیان پێدەدەنەوە پاشان ئەوان دیسان پشتیان لێدەکەن بۆ لایەکەی تر، پاشان فریشتەکان ھەوڵدەدەن بەدەستەکانیان ڕایانبکێشن بۆ بەھەشت تاکو باوەڕبکەن بەوەی ئەوان لە ھاوەڵانی نیعمەتەکانی بەھەشتن، جا فریشتەکە ھەرچەندە ھێزێکی گەورەو توندی ھەیە جا لەگەڵ ئەوەی ھەریەکێک لەم فریشتانە دەتوانێت چیایەکی گەورەش لەشوێنەکەی ھەڵبکێشێت، بەڵام فریشتەکە ناتوانێت ھیچ یەکێک لەوانە بەدوای خۆیدا ببات و لایبدات لەشوێنەکەی! جا فریشتەکان ھێزی جێگیربوونی ئەم گەلە سەرنجیان ڕادەکێشێت کە ھێزی جێگیربوونەکەیان وەکو ھێزی جێگیربوونی دڵەکانیانە لەسەر ھاتنەجێی گەورەترین نیعمەتەکە. جا اللە لەڕۆژی قیامەتدا سەنگ و قورسایی و ھێزێکی گەورەیان پێدەدات جا فریشتەکان ئەوە سەرنجیان ڕادەکێشێت و دەڵێن بۆ ناتوانن ھەریەکێک لەم گەلە لەشوێنەکەی لابدەن ئەگەرچی ھەمووشیان بۆی کۆببنەوە جا دەڵێن: فەرمان ھەر بۆ تۆیە ئەی پەرستراوی ھەموو جیھان.

جا لەپاش ئەوە اللە فەرمانیان پێدەکات بۆ ھەریەکێک لەم گەلە میبنەرێکی درەوشاوە لەنور ئامادەبکەن جا فریشتەکە لەبەردەمی مینبەرەکە دەخاتە پێش قاچی ھەریەکێک لەم گەلە، پاشان ھەریەکێک لەوان سەردەکەوێتە سەر ئەم مینبەرەی کە فریشتەکە لەبەردەمی داناوە، لەپاش ئەوە مینبەرەکان بەرز دەبنەوە بەقودرەت و توانای اللە بەئاڕاستەی ڕووی عەرشی اللە ی ڕەحمان، جا بۆ لای اللە ی ڕەحمان کۆدەکرێنەوە. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {يَوْمَ نَحْشُرُ الْمُتَّقِينَ إِلَى الرَّحْمَـٰنِ وَفْدًا ﴿٨٥﴾} صدق الله العظيم [مريم].

جا مینبەرەکان بەوەفدەکەی اللە ی ڕەحمانەوە بەرزدەبنەوە بەسەر سەری دروستکراوان لەکاتێکدا ئەوانیش سەیریان دەکەن، کۆکردنەوەی ئەوانیش بۆ حیساب و لێپرسینەوە نیە! بەڵکو وەفدی ڕێزلێگیراون لەلای پەروەردگارەکەیان کە ناچن تاکو شەفاعەت و تکا بکەن بەڵکو تەنھا ئەوەی اللە ڕازی بێت مۆڵەتی دەدات بە قسەکردن لەگەڵیدا بۆ ھاتنەجێی شەفاعەت (لەنەفسی اللە).

وە ئەی بەندەکانی اللە، سوێند بەو اللە یەی کەوا ھیچ پەرستراوێکی تر نیە جگە لەئەو نەبێت بۆ ھیچ یەکێک لە بەندەکان نیە شەفاعەت بکات لەبەردەستی اللە ی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر، بەلکو اللە ئەوەی بیەوێت لەبەندە ڕێزلێگیراوەکان مۆڵەت دەدات بۆ ھاتنەجێی شەفاعەت لەنەفسی اللە، جا ڕەحمەتەکەی اللە بۆیان شەفاعەت دەکات لەجێگای سزایەکەی. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {قُلْ لِلَّهِ الشَّفَاعَةُ جَمِيعًا} صدق الله العظيم [الزمر:44].

بەڵکو ڕەحمەتەکەی شەفاعەت دەکات بۆ بەندە گومڕایەکان لەجیاتی سزایەکەی، وە لێرەدا شتێکی لەناکاوی گەورە ڕوودەدات! جا ئەوانەی اللە دەربازیان دەکات بەھاتنەجێی شەفاعەتەکە بەوەفدە ڕێزلێگیراوەکە دەڵێن؛ ئەوە پەروەردگارەکەتان چی فەرموو؟ ئەوانیش دەڵێن: حەق، بەڕاستی ئەو زۆر بەرزو بڵندو گەورەیە. جا ئەو نیعمەتەی کەوا گەورەترە لە نیعمەتەکانی بەھەشت دێتەجێ. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَلَا تَنفَعُ الشَّفَاعَةُ عِندَهُ إِلَّا لِمَنْ أَذِنَ لَهُ ۚ حَتَّىٰ إِذَا فُزِّعَ عَن قُلُوبِهِمْ قَالُوا مَاذَا قَالَ رَبُّكُمْ ۖ قَالُوا الْحَقَّ ۖ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ (23)} صدق الله العظيم [سبأ].

جا ئایا نابینن شەفاعەتەکە لە پەروەردگاری هەموو جیھانەوە دێت جا ڕەحمەتەکەی شەفاعەت دەکات بۆ گومڕایەکان لەبەندەکانی لەجێگای سزایەکەی؟ وە ھەر لەبەرئەمەش گومڕایەکان کاتێک دەرباز دەبن بەوەفدە ڕێزلێگیراوەکە دەڵێن: {مَاذَا قَالَ رَبُّكُمْ}؟

جا سەرجەم وەفدە ڕێزلێگیراوەکە بەیەک زمان وەڵامیان دەدەنەوەو دەڵێن:{قَالُوا الْحَقَّ ۖ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ (23)} صدق الله العظيم.

وە ئەی بەندەکانی اللە، سوێند دەخۆم بە اللە ی گەورە ئەم گەلە لەم ئوممەتەدان کە بریتیە لەم ئوممەتەی اللە کەوا لەناویدا ئیمام مەھدی ناصر محمدی ڕەوانەکردووە. وە ئەی بەندەکانی اللە، سوێند دەخۆم بە اللە ی گەورە ئەوانە بریتین لەو گەلەی کە اللە خۆشی دەوێن و ئەوانیش ئەویان خۆشدەوێت. وە سوێند دەخۆم بە اللە ی گەورە ئەوان ھەرگیز ڕازینابن ھەتا ئەوکاتەی پەروەردگارەکەیان ڕازی دەبێت لەنەفسی خۆی بەوەی پەروەردگار چیتر نە متحسر بێت نە خەفەتبار جا ئەوانیش لەسەر ئەمە شاھێدن، جا من چوزانم چی لەنەفسیاندا ھەیە! بەڵام پەروەردگارەکەم پێی وتم دەربارەی ئەوانە لەڕێی پێغەمبەرەکەیەوە بەوەی ئەوان لەم ئوممەتەدان جا ئەوانیش خۆیان لەسەر ئەوە شاھێدن. وە ئایا دەزانن ھۆکاری ڕازینەبوونەکەیان چیە هەتا ئەوکاتەی ڕازیبوونی نەفسی پەروەردگارەکەیان دێتەجێ؟ ھۆکارەکە لەبەر گەورەیی خۆشەویستیەکەیانە بۆ پەروەردگارەکەیان ھەر لەبەرئەوەش ھەرگیز ڕازی نابن هەتا ئەوکاتەی اللە ڕازیدەبێت.

وە ئەمەش دووبارە دەکەمەوە ئێمە گەورەیی خۆشەویستی نێردراوو پێغەمبەرەکان و پشتیوانەکانیان بۆ پەروەردگارەکەیان دووپات دەکەینەوە، بەڵکو اللە منەتی کردۆتە سەر ئەم ئوممەتە بە ڕەوانەکردنەکەی ئیمام مەھدی (بەندەی گەورەترین نیعمەتەکە) ناصر محمد یەمانی جا ئەوەی فێرکردوون کە پەروەردگارەکەیان لەبەرئەوەی توڕە دەبێت و ڕازیش دەبێت بەھەمان شێوە خۆشحاڵ دەبێت و خەفەتباریش دەبێت، وە ئەوەشی فێرکردوون کە پەروەردگارەکەیان متحسرو خەفەتبارە لەسەر ئەو بەندانەی لەدوای لەناوبردنیان متحسرو پەشیمانن لەسەر ئەولادان و سەرپێچیانەی لەفەرمانی پەروەردگارەکەیان دەیانکرد، وە ھۆکاری حەسرەتی خەفەتباری اللە ش لەنەفسی خۆیدا بەھۆی سیفەتی گەورەیی ڕەحمەت و میھرەبانیەکەیەتی لەنەفسیدا، بەڵام کێ ھەیە ڕاستر لە اللە قسە بکات؟ جا ھەردەبێت دەرەنجامی کاروکردەوەکانیان بچێژن ھەتا ئەوکاتەی داوای ئەم ڕەحمەتە لە پەروەردگارەکەیان دەکەن کە لەسەر نەفسی خۆی نووسیویەتی.

بەھەرحاڵ بەڕاستی من ھەندێک لەدوودڵەکان دەبینم دەمەقاڵێ لەگەڵ پشتیوانەکان دەکەن جا دەڵێن: "ئەی ئایا مەسیح عیسای کوڕی مەریەم نەیفەرمووە بەئەوە نازانێت کە لەنەفسی پەروەردگارەکەیدا دەگوزەرێت لەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَلا أَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِكَ إِنَّكَ أَنْتَ عَلَّامُ الْغُيُوبِ}؟"

جا لەپاش ئەوە دەڵێن: "جا چۆن ناصر محمد زانی چی لەنەفسی پەروەردگارەکەی دەگوزەرێت بەوەی متحسرو خەفەتبارە؟". جا لەپاش ئەوە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی بەڵگەی بەحەق بەسەر ئەم دوودڵانەدا جێبەجێدەکات و دەڵێم: بەھەمان شێوە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانیش چوزانێت چی لەنەفسی پەروەردگارەکەیدا دەگوزەرێت پاک و بێگەردی بۆی لەکاتێکدا ئەو دەزانێت چی لەنەفس و ناخی مندا ھەیەو چی دەگوزەرێت، بەڵکو اللە ئەوکەسە خۆیەتی کەوا پێی ڕاگەیاندوون و ھەواڵی پێداون بەوەی چی لەنەفسیدا دەگوزەرێت بەوەی متحسرو خەفەتبارە لەسەر سەرجەم بەندە گومڕایەکانی ئەوانەی پێغەمبەرەکانی پەروەردگارەکەیان بەدرۆزانی ھەتا ئەوکاتەی اللە لەناوی بردن جا لەدوای ئەوەی حەسرەتی پەشیمانی لەنەفسی ئەواندا ھات لەسەر ئەو لادان و سەرپێچیانەی لەفەرمانی پەروەردگارەکەیان دەیانکرد، جا کاتێک ھەریەکێک لەوان وتیان: {يَا حَسْرَتَى عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ (56)} صدق الله العظيم [الزمر].

جا لەپاش ئەوە اللە ھەواڵی پێداون لەپاش ئەوە حەسرەتی خەفەتباری لەنەفسی ئەودا دێت لەسەریان لەدوای حەسزەتی پەشیمانیەکەی ئەوان لەسەر ئەو لادان و سەرپێچیانەی دەیانکرد لەفەرمانی پەروەردگارەکەیان، جا لەپاش ئەوە اللە لەسەریان بەحەسرەت و خەفەتبار دەبێت لەنەفسی خۆیدا. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {إِنْ كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ(29)يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (30)أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ (31) وَإِنْ كُلٌّ لَمَّا جَمِيعٌ لَدَيْنَا مُحْضَرُونَ (32)} صدق الله العظيم [يس].

جا لەبەرچی ئەم گەلە ناتوانن و نایانەوێت لەقسە تێبگەن وە ڕێنمایش ناکرێن بۆ ڕێگای ڕاست!! جا خۆگرو ئارامگر دەبم بەجوانترین شێوە.

وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
براتان؛ ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی.
________________

اقتباس المشاركة 157294 من موضوع تذكير بالنعيم الأعظم من الإمام المهدي ناصر محمد إلى عموم المسلمين..

[ لمتابعة رابط المشاركــة الأصليّة للبيــــان ]
https://mahdialumma.net./showthread.php?p=157277

الإمام ناصر محمد اليماني

04 - ذو القعدة - 1435 هـ
30 - 08 - 2014 مـ
05:05 مسـاءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــــــ


تذكير بالنعيم الأعظم من الإمام المهديّ ناصر محمد إلى عموم المسلمين ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة الأنبياء والمرسلين وآلهم الطّيّبين وأنصارهم المؤمنين من أولهم إلى خاتمهم محمد رسول الله يا أيها الذين آمنوا صلوا عليه وسلموا تسليماً، أمّا بعد..

قال الله تعالى: {وَمَا يَنبَغِي لِلرَّحْمَٰنِ أَن يَتَّخِذَ وَلَدًا ‎﴿٩٢﴾‏ إِن كُلُّ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا آتِي الرَّحْمَٰنِ عَبْدًا ‎﴿٩٣﴾‏ لَّقَدْ أَحْصَاهُمْ وَعَدَّهُمْ عَدًّا ‎﴿٩٤﴾‏ وَكُلُّهُمْ آتِيهِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَرْدًا ‎﴿٩٥﴾‏} صدق الله العظيم [مريم].

ومن خلال ذلك نستنبط حقيقة العبودية أنّه يطلق على الذكر والأنثى في الجنّ والإنس ومن كل جنسٍ فجميعهم عبيدٌ لربِّهم، بمعنى أنّه خلقهم ليكونوا له عبيداً فيعبدون رضوانه فيجعلونه غايةً في أنفسهم أن لا يرضوا حتى يرضى. ولكن هل تلك الغاية لهم في نفس ربّهم هي غايةٌ جبريّةٌ أم إختياريّة؟ وأقول بالنسبة للهدف مِنْ خلقهم فقد بيّنه الله لعباده في محكم كتابه في قول الله تعالى: {وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ (56)} صدق الله العظيم [الذاريات].

ولكنّ الله له عزةٌ وكبرياءٌ فلم يأمركم أن تعبدوا رضوان نفسه غايةً؛ بل جعل الجنّة لمن شكر واتّبع رضوان ربّه والنار لمن كفر واتّبع ما يُسخط ربَّه، ومن عظيم عزَّة الله في نفسه وكبريائه أنه عَقَدَ صفقةً تجاريّةً بين العبيد والربّ المعبود، فأقام بيعاً وشراءً بين الربّ المعبود والعبيد، فاشترى منهم أنفسهم وأموالهم بأنّ لهم الجنّة، وتلك الصفقة في التوراة والإنجيل والقرآن العظيم وفي كل الكتب السماويّة. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ ۚ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ وَيُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَيْهِ حَقًّا فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ} صدق الله العظيم [التوبة:111].

ولذلك بشَّرهم ملائكة الرحمن المقرّبين وقالوا: {إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)} صدق الله العظيم [فصلت].

فيستبشر بتلك البشرى كافةُ الصالحين والشهداء في سبيل الله فيكونون فرحين بما آتاهم الله من فضل جنته. تصديقاً لقول الله تعالى: {فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ (170)} صدق الله العظيم [آل عمران].

وما كان قولهم إلا أن قالوا: {إِنَّ هَٰذَا لَهُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ ‎﴿٦٠﴾‏ لِمِثْلِ هَٰذَا فَلْيَعْمَلِ الْعَامِلُونَ ‎﴿٦١﴾‏} صدق الله العظيم [الصافات].

إلا صفوة البشريّة وخير البريّة التّوّابين المتطهّرين أنصارَ المهديّ المنتظَر في عصر الحوار من قبل الظهور فأقسم بالله العظيم ربّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم أنّهم لن يرضوا بملكوت نعيم جنات ربّهم من أدناها إلى أعلاها طيرمانة الجنة الوسيلة الدرجة العالية الرفيعة برغم أنّ الله رضي عنهم وأراد أن يفيَهم بما وعدهم فيرضيهم بما في أنفسهم فيحقِّق لهم ما في أنفسهم، فإذا الملائكة المقربون يبشِّرونهم من بين أيديهم فيقولون لهم: {أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)} صدق الله العظيم [فصلت].

كما يبشِّرون غيرهم من الصالحين ولكنّ هؤلاء الوفد المكرمين كلَّما بشَّرتهم الملائكة بجنّات النعيم لكونهم يرون حزناً على وجوههم فيقولون لهم: {أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ (30)} صدق الله العظيم، ولكنّهم يُعرضون عن البشرى ونأوا بجانبهم عن الملائكة فواجهوهم مرةً أخرى من بين أيديهم، فيُلقون لهم بالبشرى ثم يُعرضون عنهم إلى جهةٍ أخرى، ثم تُحاول الملائكة أن يجرّوهم بأيديهم إلى الجنّة ليصدقوا أنّهم من أصحاب جنات النعيم، فإذا الملك برغم قوّته الجبّارة وبرغم أنّ أحدَ الملائكة يستطيع أن ينزع جبلاً عظيماً من مكانه، فإذا المَلَكُ لا يستطيع أن يزحزح أحدهم من مكانه شيئاً! فأدهشت الملائكة عظيم قوة ثبات هؤلاء القوم كثبات قلوبهم على تحقيق النّعيم الأعظم. وأقام الله لهم يوم القيامة وزناً عظيماً فأدهشت الملائكة فلم يستطيعوا أن يُزحزحوا أحداَ من هؤلاء القوم من مكانه ولو اجتمعوا له فقالوا: الأمر لك يا إله العالمين.

فمن ثم يأمرهم الله أن يُحضِروا لكلٍّ من هؤلاء القوم منبراً من نورٍ يضيء فيضعه المَلَك بين يدي كلِّ واحدٍ من هؤلاء القوم أمام قدميه، ثم يصعد كلُّ واحدٍ على المنبر الذي وضعه المَلَك بين يديه، ثم ترتفع المنابر بقدرة الله متجهةً صوب عرش الرحمن، فيتمُّ حشرهم إلى الرحمن. تصديقاً لقول الله تعالى: {يَوْمَ نَحْشُرُ الْمُتَّقِينَ إِلَى الرَّحْمَـٰنِ وَفْدًا ﴿٨٥﴾} صدق الله العظيم [مريم].

فترتفع المنابر بوفد الرحمن على رؤوس الخلائق وهم ينظرون، وليس للحساب! بل وفدٌ مكرمون عند ربّهم لا يشفعون إلا لمن ارتضى له بالخطاب في تحقيق الشّفاعة.

ويا عباد الله، والله الذي لا إله غيره لا يحقّ لأيّ عبدٍ الشفاعة بين يدي الله أرحم الراحمين، وإنّما يأذن الله لمن يشاء من عباده المُكرّمين بتحقيق الشفاعة في نفس الله، فتشفع لهم رحمته من عذابه. تصديقاً لقول الله تعالى: {قُلْ لِلَّهِ الشَّفَاعَةُ جَمِيعًا} صدق الله العظيم [الزمر:44].

وإنّما تشفع رحمته لعباده الضّالّين من عذابه، وهنا المفاجأة الكبرى! فيقول الذين أنقذهم الله بتحقيق الشفاعة للوفد المكرمين: ماذا قال ربكم؟ فقالوا: الحقّ، وهو العلي الكبير. وتحقّق النعيم الأعظم من جنات النعيم. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَلَا تَنفَعُ الشَّفَاعَةُ عِندَهُ إِلَّا لِمَنْ أَذِنَ لَهُ ۚ حَتَّىٰ إِذَا فُزِّعَ عَن قُلُوبِهِمْ قَالُوا مَاذَا قَالَ رَبُّكُمْ ۖ قَالُوا الْحَقَّ ۖ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ (23)} صدق الله العظيم [سبأ].

ألا ترون الشفاعة جاءت من ربّ العالمين فشفعت للضالين من عباده رحمتُه من عذابه؟ ولذلك قالوا للوفد المكرمين: {مَاذَا قَالَ رَبُّكُمْ}؟ فردَّ عليهم كافةُ الوفد المكرمين وبلسانٍ واحدٍ: {قَالُوا الْحَقَّ ۖ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ (23)} صدق الله العظيم.

ويا عباد الله، أقسم بالله العظيم أنّ هؤلاء القوم في هذه الأمّة التي هي الأمّة التي يبعث فيها الله الإمام المهديّ ناصر محمد. ويا عباد الله، أقسم بالله العظيم أنّهم هم القوم الذين يحبّهم الله ويحبونه. وأقسم بالله العظيم أنّهم لن يرضوا حتى يكون ربّهم راضياً في نفسه لا مُتحسِّراً ولا حزيناً فهم على ذلك من الشاهدين، فما يُدريني بما في أنفسهم! ولكنّ ربّي علّمني بهم عن طريق رسوله أنّهم في هذه الأمّة فهم على ذلك من الشاهدين. وهل تدرون ما سبب عدم رضوانهم حتى يتحقق رضوان نفس ربّهم؟ ألا وإنّ السبب هو من عظيم حبّهم لربّهم ولذلك لن يرضوا حتى يرضى.

وأكرر وأذكّر أننا نُقِرُّ ونؤكد عظيم حبِّ الأنبياء وأنصارهم لربّهم، وإنما مَنَّ الله على هذه الأمّة ببعث الإمام المهديّ (عبد النّعيم الأعظم) ناصر محمد اليماني فعلّمهم أنّ ربّهم بما أنّه يغضب ويرضى فكذلك يفرح ويحزن، وعلّمهم أنّ ربّهم متحسرٌ وحزينٌ على عباده الذين صاروا من بعد أن أهلكهم الله متحسرين على ما فرَّطوا في جنب ربِّهم. وسبب حسرة الله في نفسه هو بسبب صفة عظيم الرحمة في نفس الله، ولكن من أصدق من الله قيلاً؟ فلا بدّ أن يذوقوا وبال أمرهم حتى يسألوا ربّهم رحمته التي كتب على نفسه.

وعلى كل حالٍ إنّني أرى بعض المُمترين يجادلون الأنصار فيقولون: "ألم يقل المسيح عيسى ابن مريم أنّه لا يعلم بما في نفس ربّه في قول الله تعالى: {تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَلا أَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِكَ إِنَّكَ أَنْتَ عَلَّامُ الْغُيُوبِ}؟" فمن ثم يقولون: "فكيف علم ناصر محمد بما في نفس ربِّه بأنّه متحسرٌ وحزينٌ؟". فمن ثم يقيم الإمام المهديّ ناصر اليماني الحجّة بالحقّ على الممترين وأقول: فكذلك الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني لا يدري بما في نفس الله سبحانه وهو يعلم بما في نفسي، وإنّما الله هو الذي أخبركم عمّا في نفسه بأنّه متحسرٌ وحزينٌ على كافة عباده الضالين الذين كذبوا برسل ربّهم حتى إذا أهلكهم جاءت الحسرة في أنفسهم على ما فرّطوا في جنب ربّهم، فقال كلٌّ منهم: {يَا حَسْرَتَى عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ (56)} صدق الله العظيم [الزمر].

فمن ثم أخبركم الله أنّ الحسرة تأتي في نفسه عليهم من بعد تحسّرهم على ما فرّطوا في جنب ربّهم، فمن ثمّ تحسّر الله عليهم في نفسه. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنْ كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ (29)يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (30)أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ (31) وَإِنْ كُلٌّ لَمَّا جَمِيعٌ لَدَيْنَا مُحْضَرُونَ (32)} صدق الله العظيم [يس]. فَمَالِ هؤلاء القوم لا يكادون يفقهون قولاً ولا يهتدون سبيلاً!! فصبرٌ جميلٌ.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
________________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..