الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
29 - رمضان - 1442 هـ
11 - 05 - 2021 مـ
۲۲- اردیبهشت -۱۴۰۰ه.ش.
10:51 عصر
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://mahdialumma.net./showthread.php?p=348556
___________________


فوری از امام مهدی به تمام مسلمانانی که تسلیم پروردگار عالمیان هستند

بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات و سلام بر محمد رسول الله و تمام رسولان الهی و کسانی که تا فرا رسیدن یوم الدین به احسان و نیکی از آنان پیروی می‌کنند. سلام و رحمت و برکات و نعیم رضوان الهی بر شما انصار پیشگام برگزیده عزیزم، ای انصار مکرم و گرامی، عید شما سعید و مبارک باد. [ان‌شاءالله] در راه حق ثابت قدم باشید و خداوند همه مسلمانان را به راه راست خود هدایت فرماید.
ای کاش مفتیان کشورهای اسلامی و رهبران آن از پروردگار عالمیان پروا کنند و تا زمانی که هلال شوال را با چشم یقین و یا حتی بزرگترین تلسکوپ‌ها ندیده‌اند، پایان رمضان را اعلان نکنند تا برای مردم جهان روشن شود که واقعاً ادراک رخ داده و خورشید به ماه رسیده‌است و آنان به حق وارد عصر نشانه‌های بزرگ ساعت شده‌اند؛ اما غافلانه رومی‌گردانند.
با اینکه امشب، بعد از غروب آفتاب سه شنبه/شب چهارشنبه، بر اساس ادراک، شب اول شوال است، اما در درگاه پروردگار برای آنان بهتر است عید فطر را اعلان نکنند مگر بعد از اثبات رؤیت هلال شوال [که در واقع شب سوم شوال است] تا به این ترتیب از درها وارد خانه شوند و برای تمام مردم روشن شود که خورشید واقعاً به ماه رسیده ‌است، چرا که هلال را ندیده‌اند، مگر در شب سوم.
من می‌دانم و حواسم هست که چه می‌گویم، چون با آنچه که در مورد ادراک در آیات محکم کتاب خدا قرآن عظیم می‌یابم، می‌دانم آنان حتی با بزرگترین تلسکوپ‌هایشان، هرگز هلال ماه را نمی‌بینند و تمام مردم نیز آن را به صورت یکسان خواهند دید مگر در يک شب و هلال به صورت ماه شب دوم یا سوم برایشان نمایان خواهد شد.
اگر آنان خود را ملزم به اجرای فرمان خدا و رسولش بدانند، روزه را آغاز نمی‌کنند مگر هلال را ببینند و افطار هم نمی‌کنند مگر با دیدن هلال [ماه بعد]. ولی آنان به فرمان خدا و رسولش وقعی نمی‌نهند، علی‌رغم اینکه روز بیست و نهم شعبان، ماه را رصد کردند و آن را ندیدند و همچنین روز سی‌ام شعبان [شب سی و یکم]َ بعد از غروب آفتاب دوشنبه/شب سه شنبه آن را ندیدند،[ولی] با مخالفت با فرمان خدا و رسولش، روزه را از روی سرکشی و تکبر و غرور آغاز کردند تا مردم عالم روز سه شنبه/شب چهارشنبه با توجه به اندازه هلال، نگویند «هلال شب دوم یا سوم».

ای رهبران مسلمان و مفتیان کشورها! به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم، شما با فرمان ناصر محمد یمانی مخالفت نکردید، بلکه به مخالفت با فرمان خداوند و رسولش برخاستید.
در هر صورت... اگر چهارشنبه متمم [سی‌ام] ماه بود، باید این امر را بر اساس رؤیت هلال اعلان می‌کردید؛ چون نمی‌توانید تا هلال شوال را ندیده باشید، به مردم بگویید افطار کنند، اما اگر بعد غروب آفتاب روز چهارشنبه/شب پنجشنبه هلال را نبینید، چطور با دروغ و کذب و بهتان، ثبوت رؤیت هلال شوال را اعلان می‌کنید و درحالی‌که خودتان می‌دانید دروغ می‌گویید، قبل از رؤیت هلال، به مردم اعلان می‌کنید افطار کرده و رمضان را به پایان برسانند؟ از خدا نمی‌ترسید؟!
و محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم می‌فرماید:

[نحن أمة لا نحسِب فصوموا لرؤيته وافطروا لرؤيته] صدق عليه الصلاة والسلام
[ما امتی هستیم که محاسبه نمی‌کنیم، با دیدن هلال روزه گرفته و با دیدن هلال افطار می‌کنیم]
مقصودشان این است که ما امتی هستیم که از راهش وارد می‌شویم [ندخل البیوت من ابوابها] و بر اساس آگاهیمان از محاسبات اقتران ماه در «عرجون قدیم»، که دانشمندان نجوم نام آن را محاسبات نجومی برای اقتران مرکزی می‌نامند، روزه را آغاز نمی‌کنیم. بلکه صبر می‌کنیم تا «عرجون قدیم» بگذرد و کسانی که استهلال را انجام می‌دهند، روشن شدن نور را در سطح ماه نو ببینند و رؤیت ماه ثابت شود.
برای همین محمد رسول الله صلی الله علیه آله و سلم فرموده‌اند:
[ صوموا لرؤيته وافطروا لرؤيته ]؛
[با دینش روزه بگیرید و با دیدنش افطار کنید]
و همانا که کامل کردن سی روز ماه [عده] با رؤیت هلال است؛ تصدیق فرموده ایشان که صلوات و سلام بر او باد:
[لا تصوموا حتى تروا الهلال ولا تفطروا حتى تروه] صدق عليه الصلاة والسلام،
[روزه را آغاز نکنید مگر با دیدن هلال و افطار نکنید مگر با دیدن هلال]
و اجرای فرمان خداوند در آیات محکم کتابش:
{ شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة البقرة ].
همچنین خداوند در آیات محکم کتابش به ما فرمان می‌‌دهد تعداد روزهای رمضان [عدة رمضان] را با دیدن هلال کامل کنیم چون تا دیدن هلال شوال روزهای معدودی باقی است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏ وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ ‎﴿١٨٦﴾‏}
صدق الله العظيم [ سورة البقرة ].

و اما زمانی که بشریت وارد عصر نشانه‌های بزرگ ساعت می‌شود، به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم، هلال برای همه، همزمان رؤیت می‌گردد، فرقی ندارد در مناطق باز باشد یا مناطق بسته و محدود. روزی که هلال در برابر چشم مردم نمایان می‌گردد، همه می‌گویند: « شب دوم یا سوم است»؛ چون خورشید به ماه رسیده و رمضان به شعبان می‌رسد [أدرک شعبان، رمضان] و شوال به رمضان می‌رسد [أدرک رمضان، شوال] و هر ماه به ماه قبلی می‌رسد، در این امر چیزی بر گردن شما نیست و از مدت زمان روزه شما کم نمی‌شود، البته اگر آغاز روزه ماه رمضان را تنها بعد از غروب آفتاب سه شنبه/شب چهارشنبه و بعد از آنکه تمام مردم هلال بزرگ شده رمضان را دیدند، اعلان کنید، هلالی که «دو شب از آن گذشته و در شب سوم» است تا تمام مسلمانان ایمان بیاورند خورشید واقعاً به ماه رسیده و آنها وارد عصر نشانه‌های بزرگ ساعت شده‌اند تا مهدی منتظر ناصر محمد را تصدیق کنند و همچنین روزه گرفتن را [بر اساس ادراک] آغاز نمایند و رمضان امسال (سال ۱۴۴۲) سی روز، روزه خواهند گرفت که از چهارشنبه آغاز شده و پنجشنبه سی‌ام خواهد بود و سپس هلال شوال را به اندازه دو شب بزرگتر می‌بینند، یک شب برای چهارشنبه و یک شب برای پنجشنبه و همه مردم بعد از غروب آفتاب پنجشنبه/شب جمعه که شب سوم شوال امسال (سال ۱۴۴۲) است، هلال را می‌بینند و رسیدن خورشید به ماه و ادراک ادامه خواهد داشت تا به دلیل طلوع خورشید از مغرب، شب از روز پیشی گیرد و این نشانه دیگری از نشانه‌ها و اشراط بزرگ ساعت است و نشانه‌های آن فرا رسده و شما غافلانه رومی‌گردانید.
پس چه کسی مجرمان را از عذاب پروردگار عالم نجات خواهد داد، کسانی که مردم را از پیروی از دعوتگر حق الهی باز می‌دارند و این از روی جهالتشان نبوده و کاملاً آگاهانه است.
یکی از دانشمندان نجوم قبل غروب آفتاب سه شنبه/شب چهارشنبه هلال شوال را که در حالت ادراک بود با همان دوربینی دیده است که محمد عوده اقتران مریخ با ماه رمضان را در ظهر روز اقتران مریخ، و بعد گذشت چند روز از آغاز رمضان، ثبت کرده‌بود. با همین دوربین، قبل از غروب آفتاب، هلال ماه را که در حالت ادراک است، می‌بینند؛ چون این دوربین اشعه حرارتی خورشید را تیره نموده و نور را باقی می‌‌گذارد.
پس چرا با دوربین محمد عوده که در ظهر تصویر ماه و مریخ را ثبت کرده بود، از هلال ماه در حالت ادراک به صورت زنده تصویربرداری نمی‌کنند؟
فقط به حق شهادت دهند، واقعاً خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از اقتران مرکزی متولد شده و خورشید در حالی با ماه اقتران کرده که ماه به صورت هلال بوده‌است.
وای بر آنان، وای بر آنانی که این شهادت حق و نشانه تصدیق امام مهدی ناصر محمد یمانی را پنهان می‌کنند، اینکه واقعاً خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از کسوف متولد شده و خورشید در حالی با ماه اقتران کرده که ماه به صورت هلال بوده‌است.

محمد عوده! دانشمندان نجوم شهر نجومی عبدالعزیز و سایر کسانی که در جهان مانند شما هستند! مگر شما نمی‌دانید معنی قسم خداوند بزرگ که می‌فرماید «قد خاب من دسّاها» چیست؟ یعنی «کسی که ‌آن را از مردم جهان مخفی کرد، ناامید و محروم شد». تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا ‎﴿١﴾‏ وَالْقَمَرِ إِذَا تَلَاهَا ‎﴿٢﴾‏ وَالنَّهَارِ إِذَا جَلَّاهَا ‎﴿٣﴾‏ وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَاهَا ‎﴿٤﴾‏ وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا ‎﴿٥﴾‏ وَالْأَرْضِ وَمَا طَحَاهَا ‎﴿٦﴾‏ وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا ‎﴿٧﴾‏ فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا ‎﴿٨﴾‏ قَدْ أَفْلَحَ مَن زَكَّاهَا ‎﴿٩﴾‏ وَقَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا ‎﴿١٠﴾‏} صدق الله العظيم [ سورة الشمس ].
و مقصود خداوند تعالی از:
{وَقَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا ‎﴿١٠﴾‏}
یعنی ناامید و محروم شد، آن کس که آن را مخفی کرد، یا مگر نمی‌دانید معنای لغوی کلمه «الدّس» در عربی چیست؟ معنی آن پنهان و مخفی کردن است.

همانا که امام مهدی برای فهم قرآن، دست به دامن فرهنگ لغات شما نمی‌شود، بلکه به سراغ کتاب خداوند، قرآن عظیم، می‌رود. پس بیایید تا به یقین بدانیم معنی کلمه «الدّس» چیست، این کلمه به معنی «مخفی کردن» است، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَإِذَا بُشِّرَ أَحَدُهُم بِالْأُنثَىٰ ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِيمٌ ‎﴿٥٨﴾‏ يَتَوَارَىٰ مِنَ الْقَوْمِ مِن سُوءِ مَا بُشِّرَ بِهِ ۚ أَيُمْسِكُهُ عَلَىٰ هُونٍ أَمْ يَدُسُّهُ فِي التُّرَابِ ۗ أَلَا سَاءَ مَا يَحْكُمُونَ ‎﴿٥٩﴾‏} صدق الله العظيم [ سورة النحل ].
لذا کلمه «دسّاها» بر وزن «أخفاها» است. نمی‌خواهیم از موضوع خارج شویم، بلکه این فقط برای فهمیدن معنی «دسّاها» در قرآن عظیم است که به معنای پنهان کردن و مخفی کردن است.
بلکه این بزرگترین قسمی است که در کتاب خدا برای حقیقت برانگیخته شدن «نفس» امام مهدی و نشانه او در خورشید و ماه آمده‌است. هرکس با شهادت حق دال به رسیدن خورشید به ماه که تصدیق «نفس» برگزیده‌ توسط خداوند است، [قسم] خود را تزکیه کرد، رستگار است و هرکس آن را پنهان نمود، ناامید و محروم است. هر کس شهادت حقی را که نزد اوست، یعنی شهادت به اینکه خورشید به ماه رسیده‌است را پنهان کرد، ناامید و محروم گشت و در آینده خواهید دانست.

و هرکس توبه نکرد و این امر را برای مردم روشن ننمود، مورد لعنت خداوند و لعنت‌کنندگان واقع خواهد شد. همچنین بشریت دیگر حجتی ندارد چون بدر شدن ماه قبل از موعد، بزرگترین برهان است، کما اینکه بعد از غروب آفتاب روز سه‌شنبه/شب چهارشنبه بدر تمام ماه شوال رخ خواهد داد.
ای اهالی فلسطین! امام مهدی ناصر محمد یمانی، قبلاً خطاب به تصمیم‌گیرندگان جهان اسلام [عرب و غیر عرب] بیاناتی صادر کرده‌است و دیگر هنگام وقوع این حوادث، بیان جدیدی نخواهیم نوشت.
نیک و سلامت باشید و در راه حق استوار و ثابت قدم بمانید، شما [ملت فلسطین] و تمام مسلمانان. و لعنت خدا بر مجرمان ستمکاری که در فلسطین به مسجد الأقصی تعدی می‌کنند. یهود اولیای آن نیستند و خود با کفر ظاهری و باطنی خود گواه این امر هستند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{مَا كَانَ لِلْمُشْرِكِينَ أَن يَعْمُرُوا مَسَاجِدَ اللَّهِ شَاهِدِينَ عَلَىٰ أَنفُسِهِم بِالْكُفْرِ ۚ أُولَٰئِكَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ وَفِي النَّارِ هُمْ خَالِدُونَ ‎﴿١٧﴾‏ إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا اللَّهَ ۖ فَعَسَىٰ أُولَٰئِكَ أَن يَكُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِينَ ‎﴿١٨﴾‏} صدق الله العظيم [سورة التوبة].
وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربِّ العالمين..
خليفةُ الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
======== اقتباس =========

اقتباس المشاركة 348613 من موضوع عاجلٌ من الإمام المهديّ إلى كُلّ مُسلمٍ مُستَسلمٍ لربِّ العالمين ..

الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
29 - رمضان - 1442 هـ
11 - 05 - 2021 مـ
10:51 مساءً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
https://mahdialumma.net./showthread.php?p=348556
___________________


عاجلٌ من الإمام المهديّ إلى كُلّ مُسلمٍ مُستَسلمٍ لربِّ العالمين ..

بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على محمدٍ رسول الله وجميع المُرسَلين ومَن تبِعَهم بإحسانٍ إلى يوم الدين..

سلامُ الله عليكم ورحمةُ الله وبركاته ونعيم رضوانه أحبّتي الأنصار السابقين الأخيار، كلّ عامٍ وأنتم طيّبون وعلى الحقّ ثابتون أيّها الأنصار المكرمون، وهدى الله المسلمين صراطه المستقيم، ألا ليت مفتي ديار المسلمين وقاداتهم أن يخافوا الله ربّ العالمين فلا يُفَطِّروا المسلمين حتى يَشهدوا رؤية هلال شوّال بعين اليقين أو حتى بأكبر التلسكوبات وذلك حتى يتبيَّن للعالمين أنّها حقًّا أدركت الشمس القمر وأنّهم حقًّا دخلوا في عصر أشراط الساعة الكبرى وهم في غفلةٍ مُعرِضون.

وبرغم أنّ هذه الليلة بعد غروب شمس الثلاثاء ليلة الأربعاء هي ليلة واحد شوال بحسب الإدراك، ولو أنّهم لا يُعلنوا عيد الفطر إلا بعد ثبوت هلال شوال ( ليلة الثالث من شوال ) لكان خيرًا لهم عند ربهم، إذًا لأتوا البيوت من أبوابها ولتبيَّن للعالمين أجمعين أنّ الشمس حقًّا أدركت القمر كونهم لن يروه إلا في ليلة الثالث؛ وأعلم وأعي ما أقول كوني كذلك أجد الإدراك في مُحكَم كتاب الله القرآن العظيم أنّهم لن يَشهدوا هلال الشهر حتى بأكبر تلسكوباتهم، فلن يشاهده الناس كافّة إلا سواسية يخرج عليهم ابن ليلتين أو ثلاث، هذا لو أنّهم التزموا بأمر الله ورسوله فلا يصوموا حتى يروا الهلال ولا يفطروا حتى يروه، ولكنهم رَموا بأمر الله ورسوله عرض الحائط برغم أنّهم راقبوا الهلال يوم تسعة وعشرين شعبان ولم يروه وكذلك يوم ثلاثين شعبان ( ليلة واحد وثلاثين ) ولم يروه بعد غروب شمس الإثنين ليلة الثلاثاء، فمن ثمّ صاموا مُخالفين أمر الله ورسوله وذلك منهم تعَنُّتًا وتكَبُّرًا وغرورًا، ذلك حتى لا يشاهده العالمين يوم الثلاثاء ليلة الأربعاء فيقولوا: ( ليلتين أو ثلاث ).

ويا معشر قادات المسلمين ومفتي ديارهم، والله الذي لا إله غيره أنّكم ما خالفتم أمر ناصر محمد اليماني بل خالفتم أمر الله ورسوله.

وعلى كل حال.. إذا كان الأربعاء إتمامًا فهو لرؤية الهلال كونه لا ينبغي لكم أن تُفَطِّروا الناس حتى تروا هلال شوال ولكن إذا لم تُشاهِدوا هلال شوال بعد غروب شمس يوم الأربعاء ليلة الخميس فكيف تُعلِنوا ثبوت هلال شوال كذبًا وزورًا وبهتانًا وأنتم تعلمون أنّكم لكاذبون وتفَطِّرون الناس قبل رؤية هلال شوال؟! أفلا تتّقون؟

وقال محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم:
[ نحن أمة لا نَحسِب فصوموا لرؤيته وافطروا لرؤيته ] صدق عليه الصلاة والسلام؛ ويقصد أن نحن أمة ندخل البيوت من أبوابها فلا نصوم حسب علمنا بحساب الاقتران للقمر في العرجون القديم وهو ما يسمّونه علماء الفلك بالحساب الفلكي بالاقتران المركزيّ حتى تثبت لنا رؤيته من بعد مرور العرجون القديم وبزوغ ضياء هلال الشهر الجديد لأصحاب التحرّي، ولذلك قال محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم: [ صوموا لرؤيته وافطروا لرؤيته ]؛ وإنما إكمال العدة لرؤيته تصديقًا لقوله عليه الصلاة والسلام: [ لا تصوموا حتى تروا الهلال ولا تفطروا حتى تروه ] صدق عليه الصلاة والسلام، تنفيذًا لأمر الله في محكم كتابه في قول الله تعالى: { شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة البقرة ].

وكذلك أمَرنا الله في مُحكَم كتابه بإتمام عدة رمضان حتى نرى الهلال كونه أيّامًا معدودات إلى رؤية هلال شوال تصديقًا لقول الله تعالى: { شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏ وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْيَسْتَجِيبُوا لِي وَلْيُؤْمِنُوا بِي لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ ‎﴿١٨٦﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة البقرة ].

وأما حين يَدخُل البشر في عصر أشراط الساعة الكُبرى فوالله الذي لا إله غيره لا يرونه إلا سويًّا؛ سواء المناطق المفتوحة أو المُغلقة يوم خروجه عليهم لأوّل مرة تتم مشاهدته قبلًا للناس أجمعين فيقال: ( لليلتين أو ثلاث ) بسبب أنّ الشمس أدركت القمر، وأدرك شعبان رمضان، وأدرك رمضان شوال، فكلّ شهرٍ أدرك الذي قبله وليس عليكم في ذلك شيء، ولن ينقص من صيامكم شيء لو أنّكم لم تُعلِنوا صيام رمضان إلا بعد غروب شمس الثلاثاء ليلة الأربعاء بعد أن شاهد الناس أجمعون هلال رمضان مُنتَفِخًا ( ابن ليلتين ليلة الثالث ) فيؤمن جميعُ المسلمين أنّ الشمس حقًّا أدركت القمر وأنّهم دخلوا في عصر أشراط الساعة الكُبَر فيُصَدِّقوا المهديّ المُنتَظَر ناصر محمد وكذلك يصوموا؛ سوف يصومون رمضان ثلاثين يومًا بدءًا لهذا العام 1442 ( بدءًا من الأربعاء )؛ ( وثلاثون الخميس )، فمن ثمّ يشاهدون هلال شوال مُنتَفِخًا ابن ليلتين ( أي ابن ليلة الأربعاء وابن ليلة الخميس ) فتتمّ مشاهدته للناس كافّة بعد غروب شمس الخميس ليلة الجمعة ( ليلة الثالث من شوال لعامكم هذا 1442 ) وهكذا ما دامت الشمس تُدرك القمر حتى يسبق الليل النهار بسبب طلوع الشمس من مغربها تصديق شرطٍ آخر من أشراط الساعة الكبرى؛ فقد جاء أشراطها وأنتم في غفلةٍ معرضون، فمن يُجير المجرمين من عذاب ربّ العالمين الذين يصدون الناس عن اتّباع داعي الحق من ربّهم وليس بجهالةٍ منهم بل وهم يعلمون؟

ومِن علماء الفلك مَن شاهد هلال شوال قبل غروب شمس الثلاثاء ليلة الأربعاء وهو في حالة إدراك بنفس الكاميرا التي صَوَّر بها محمد عودة اقتران المريخ لقمر رمضان في ظهيرة يوم اقتران المريخ بعد عدة أيام مضت من رمضان، فبتلك الكاميرا كذلك يشاهدون هلال الشهر وهو في حالة إدراك قبل غروب الشمس كونها تُظلِم بأشعة الشمس الحراريّة وتُبقي النور، فلماذا لا يصورون هلال الشهر في حالة إدراك صورة حيّة بفيديو كاميرا محمد عودة التي صَوّر بها القمر وكوكب المريخ في الظهيرة وفقط يُعلِنون بشهادة الحقّ من ربّهم أنّ الشمس حقًّا أدركت القمر فَولِد الهلال من قبل الاقتران المركزيّ واجتمعت به الشمس وقد هو هلالًا؟

فالويل ثُم الويل لِمَن أخفى شهادة الحقّ أنّ الشمس حقًّا أدركت القمر فَولِد الهلال من قبل الكسوف واجتمعت به الشمس وقد هو هلالًا آية التصديق للإمام المهدي ناصر محمد اليماني، أم أنّكم يا محمد عودة ويا علماء الفلك بمدينة عبد العزيز الفلكيّة ومَن على شاكلتهم في العالمين لا تعلمون المقصود بقسَم الله العظيم أنّه خاب من دَسَّاها؟ أي: خاب من أخفاها عن العالمين تصديقًا لقول الله تعالى: { وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا ‎﴿١﴾‏ وَالْقَمَرِ إِذَا تَلَاهَا ‎﴿٢﴾‏ وَالنَّهَارِ إِذَا جَلَّاهَا ‎﴿٣﴾‏ وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَاهَا ‎﴿٤﴾‏ وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا ‎﴿٥﴾‏ وَالْأَرْضِ وَمَا طَحَاهَا ‎﴿٦﴾‏ وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا ‎﴿٧﴾‏ فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا ‎﴿٨﴾‏ قَدْ أَفْلَحَ مَن زَكَّاهَا ‎﴿٩﴾‏ وَقَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا ‎﴿١٠﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة الشمس ].

والمقصود بقوله تعالى: { وَقَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا ‎﴿١٠﴾‏ } أي: وقد خاب من أخفاها، أم أنّكم لا تعلمون المعنى اللغويّ العربيّ لكلمة الدّس؟ وأنّه الإخفاء.

ألا وأنّ الإمام المهديّ لا يلجأ لمُعجم قاموسكم لفهمه للقرآن؛ بل ألجأ لكتاب الله القرآن العظيم، فتعالوا لنعلم علم اليقين لكلمة الدّس وأنّه الإخفاء تصديقًا لقول الله تعالى: { وَإِذَا بُشِّرَ أَحَدُهُم بِالْأُنثَىٰ ظَلَّ وَجْهُهُ مُسْوَدًّا وَهُوَ كَظِيمٌ ‎﴿٥٨﴾‏ يَتَوَارَىٰ مِنَ الْقَوْمِ مِن سُوءِ مَا بُشِّرَ بِهِ ۚ أَيُمْسِكُهُ عَلَىٰ هُونٍ أَمْ يَدُسُّهُ فِي التُّرَابِ ۗ أَلَا سَاءَ مَا يَحْكُمُونَ ‎﴿٥٩﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة النحل ].

إذًا كلمة دسَّاها على وزن أخفاها، ولا نريد أن نخرج عن الموضوع بل فقط لكي نفهم المعنى اللغويّ لكلمة دسَّاها في القرآن العظيم؛ أي: أخفاها، بل جاء أعظم قَسَم في كتاب الله على حقيقة بعث نَفْس الإمام المهديّ وآيَته في الشمس والقمر وقد أفلح من زكّاها بشهادة الحقّ بأنّ الشمس حقًّا أدركت القمر تصديقًا للنفس المُصطَفاة، وقد خاب من دسَّاها؛ أي: أخفى شهادة الحقّ عنده أنّ الشمس حقًّا أدركت القمر، فقد خاب من دسَّاها ولسوف تعلمون، فمن لم يَتُب ويُبيّن للناس فسوف يلعنه الله ويلعنه اللاعنون.

وكذلك لا حُجّة للبشر كون القمر البدر قبل أوانه هو البُرهان الأكبر، كما سوف يحدث بعد غروب شمس يوم الثلاثاء ليلة الأربعاء ليلة تمام البدر لقمر شهر شوال.

ويا أهل فلسطين لقد سبقت بيانات الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني لصُنّاع القرار في العالم الإسلاميّ ( العرب والعجم ) فلن نكتب بيانًا جديدًا حين الحدث.

وكل عام وأنتم طيّبون وعلى الحق ثابتون وجميع المسلمين، وأنَّ لعنة الله على الظالمين المجرمين المُعتَدين على المسجد الحرام الأقصى في فلسطين، وليس بأوليائه اليهود وهم شاهدين على أنفسهم بالكفر ظاهرًا وباطنًا تصديقًا لقول الله تعالى
: { مَا كَانَ لِلْمُشْرِكِينَ أَن يَعْمُرُوا مَسَاجِدَ اللَّهِ شَاهِدِينَ عَلَىٰ أَنفُسِهِم بِالْكُفْرِ ۚ أُولَٰئِكَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ وَفِي النَّارِ هُمْ خَالِدُونَ ‎﴿١٧﴾‏ إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا اللَّهَ ۖ فَعَسَىٰ أُولَٰئِكَ أَن يَكُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِينَ ‎﴿١٨﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة التوبة ].

وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربِّ العالمين..
خليفةُ الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
___________________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..