الإمام ناصر محمد اليماني
17 - 09 - 1434 هـ
24 - 07 - 2013 مـ
۲-مرداد-۱۳۹۲ه.ش.
11:48 صباحاً


ـــــــــــــــــــــــ


ندای مهدی منتظر به صاحبان بصیرت
به سوی خداوند واحد قهار گریخته و قبل از آن که شب از روز پیشی گیرد و خورشید از مغرب طلوع کند؛ پیرو ذکر[قرآن] گردید...


اقتباس المشاركة :
نوشته اصلی توسط علاءالدين نورالدين
بسم الله الرحمن الرحيم
والصلاة والسلام على جميع الأنبياء والمرسلين وآلهم الطيبين ولا نفرق بين أحد منهم ونحن له مسلمين وأصلي وأسلم على أئمة الكتاب الأبرار وآل بيتهم الأطهار وعلى جميع أنصار الله الواحد القهار السابقين منهم واللاحقين المستقدمين والمستأخرين في كل زمان ومكان إلى اليوم الآخر ثم أما بعد:
سلام برقاضی محکمه عدل الهی درزمین؛ خلیفه و بنده خدا امام مهدی منتظرناصر محمدیمانی و رحمة الله وبرکاته؛ سلام بر تمام برادران انصار پیشگام برگزیده و تمام محققان و بازدیدکنندگان و رحمة الله و برکاته و اما بعد....
چهار تصویر جدیدی از کره ماه مربوط به امشب یعنی شب چهارشنبه؛ شب پانزدهم رمضان ۱۴۳۴ هجری گذاشته شد. دو تصویر ساعت دوازده و نیم و دو تصویر مربوط به ساعت یک وده بیست دقیقه است. سه ویدیو هم تهیه شده . عکس ها را در گروه انصار در فیس بوک گذاشتیم ولی ویدیوها را زمانی که بتوانیم خواهیم گذاشت و یکی از برادران به من کمک خواهد کرد آن را به اینجا منتقل کنم و از برادر و دوستم احمد علیمی و تمام کسانی که در این امر مشارکت دارند: به صورت خاص بسیار تشکر می‌کنم.
مهم این است که در تصاویر امروز چهارشنبه پانزده رمضان سال ۱۴۳۴ هجری؛ ماه به صورت بدر نیست بلکه شبه بدر است و ناقص است و این نقص را درقسمت راست ماه و از بالای آن می‌توانید ببینید و اگر تصاویر سه شب یعنی دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه را مقایسه کنید؛ تفاوت آشکار می‌شود. ماه در شب دوشنبه و سه‌شنبه به صورت بدر کامل است و این دو شب؛ شب‌های دوگانه بدر است. اما امشب ماه ناقص شده است در حالی که به حساب روزه؛ امروز باید اولین شب کامل شدن بدرباشد ویا دیشب شب بدر اول بوده و امشب یعنی شب چهارشنبه پانزدهم رمضان دومین شب بدررمضان باشد البته اگر آغاز ماه بر اساس تولد هلال؛ شب سه شنبه باشد. اما از آنجا که خلیفه خدا اعلان نمود؛ شب اول ماه وتولد هلال؛ دوشنبه است اما چون خورشید به ماه رسیده شب دوشنبه یعنی بعد از غروب آفتاب در روز یک‌شنبه؛ هیچ کس قادر به دیدن هلال نشد . اما این شب همان شب اول ماه است و سپس بدر ماه بعد از غروب آفتاب روز یکشنبه و شب دوشنبه که شب ۱۳ رمضان ۱۴۳۴ است؛ کامل خواهد شد و دومین شب بدر هم بعد از غروب آفتاب دوشنبه- شب سه شنبه- که شب ۱۴ رمضان ۱۴۳۴ است، خواهد بود. حال حق برای ما روشن شد و ماه در شب چهارشنبه بعد ازغروب آفتاب روز سه شنبه ۱۵ رمضان شبه بدر است و در حال نقصان. حق واضح و روشن است و این نشانه‌ای از سوی خدا برای مدبرین و متفکرین است.
از خدا می‌خواهیم طاعات همه‌ی ما را پذیرفته و در راه حق و صراط مستقیم ثابت قدم نگاه دارد و سلام علی المرسلین و الحمدلله رب العالمین.
انتهى الاقتباس
آنچه که در ادامه می‌آید، بیان امام مهدی ناصر محمد یمانی است:

بسم الله الرحمن الرحيم، والصّلاة والسّلام على كافّة أنبياء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم محمدٍ رسولِ الله وآلِهِم جميعاً، يا أيّها الذين آمنوا صلّوا عليهم وسلّموا تسليماً، لا نُفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أمّا بعد..
ای صاحبان بصیرت؛ ای مردم؛ از خداوند واحد قهار پروا کنید؛ پیش از آن که شب از روز پیشی گیرد؛ خورشید به ماه رسیده وشب دوشنبه ماه قبل ازاقتران متولد شده است و خورشید با هلال ماه جمع شده است؛ آیا پروا نمی‌کنید؟
ممکن است یکی از اسماعیلیون بگوید:" ناصر محمد؛ ما از زمان‌های دور می‌دانیم آغاز رمضان سال ۱۴۳۴ دوشنبه است؛ چون ما می‌دانیم بر اساس علم حساب نجوم فاطمی؛ شب دوشنبه ماه در افق متولد شده است و نشان آن هم این است که می بینید شب دوشنبه بدر کامل شده است. کجای این امر غریب است؟؛ امام مهدی ناصر محمد یمانی به علمای مذهب اسماعیلی و طایفه مذهب اسماعیلیون می‌گوید:
همانا که دوران ماه و میلاد آن در موعد مقرر و معلوم ان در محاسبات نجومی؛ تغییر نکرده است؛ دوران زمین هم همین طور؛ همانا که اختلال اصلی فلکی در مورد خورشید است و سرعت خورشید زیاد شده و از نقطه‌ای که باید در آنجا با ماه اقتران پیدا می‌کرده یعنی زمانی که ماه در محاق بوده و هلال تشکیل نشده؛ عبور کرده است. ماه در زمان مقرر خود به آن نقطه می‌رسد در حالی خورشید پیش از او به آن مکان رسیده. ماه در موعد مقرر خود و در نقطه‌ای که باید، متولد می‌شود ولی چون خورشید از نقطه میلاد جلوتر آمده و گذشته است؛ هلال ماه در حالت ادراک متولد می‌شود.
و برای همین ما به مردم اعلان می‌کنیم که خورشید به ماه خواهد رسیده و در شرق آن قرار خواهد داشت و ماه در حالی که در سمت غرب خورشید است متولد می‌شود و حتما قبل از خورشید غروب خواهد کرد و برای همین در تمام کره زمین هیچ کس هلال اول ماه رمضان ۱۴۳۴ را نمی‌بیند چون هلال ماه رمضان با وجود اینکه در موعدی که از زمان‌های دور برایش معین شده؛ متولد می‌شود؛ اما در حالت ادارک است. اما مسئله در خورشید است. به علت نزدیک شدن سیاره عذاب و تأثیرات فلکی آن روی خورشید؛ خورشید به ماه رسیده است و باعث ادراک می‌شود. هلالی که متولد شده به خورشید ملحق شده و بعد از میلاد با خورشید جمع می‌شود. سپس به علت اینکه سرعت ماه از خورشید بیشتر است؛ از خورشید عبور می‌کند. همانا که زمانی که ادراک رخ می‌دهد؛ هلال ماه قبل ازاقتران متولد می‌گردد و بعد میلاد هلال؛ ماه با خورشید جمع می‌شود. اما بدر در-نیمه ماه ودر- همان شبی که میلاد ماه رخ داده؛ کامل خواهد شد.
ای علمای طایفه‌ی اسماعیلی؛ برای خردمندان شما و غیر از شما روشن شد که حکمت الهی فرمان خدا درمورد آغاز روزه با دیدن هلال ماه درچیست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآَنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَنْ شَهِدَ مِنْكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ} صدق الله العظيم [البقرة:۱۸۵]

اگر شما مراقب هلال ماه بودید و تا زمانی که آن را نمی‌دیدید؛ روزه نمی‌گرفتید، دچار دهشت شده و می‌گفتید امشب هلال (شب دوشنبه) کجا رفته که هیچ انسانی آن را ندیده است؟ چه بر سر هلال ماه رمضان آمده است؛ چون بر اساس محاسبات ما باید در افق غربی بعد از غروب آفتاب روز یک‌شنبه؛ قابل رؤیت باشد؟ ولی هیچ انسانی روی زمین آن را ندیده؛ چه اتفاقی برایش افتاده است؟ پس متوجه می‌شوید علت آن باید این باشد که خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از اقتران و در حالی که خورشید در شرق و هلال نو در سمت غرب قرار داشتند؛ ماه نو متولد شده است و به همین دلیل هم قبل از خورشید غروب کرده و کسی در روی زمین آن را ندیده است.
حال برایتان روشن شد حکمت ربانی فرمان خدا به رسولش درآیات محکم قرآن و سنت بیان درمورد آغاز روزه چیست؛ آغاز روزه بر اساس رؤیت هلال ماه ولو توسط یک شاهد عادل است که دروغ‌گو نباشد. پس مسلمانانی که اطراف او هستند آن را تصدیق کرده و روزه می‌گیرند. و اگرهلال ماه پوشیده ماند-دیده نشد- بعد گذشت سی روز از آغاز ماه قبل؛ روزه بگیرید؛ و هلال را شب روزه خواهید دید؛‌ آیا پروا نمی‌کنید؟
ولی عالم فاطمی به دانش خود درمورد جریان ماه اکتفا کرده و بر اساس محاسباتش؛ باید شب دوشنبه هلال در افق غربی متولد شود و روزه گیران یا برخی از آنان؛ هلال را خواهند دید. اما بعد غروب آفتاب در روز یک شنبه؛ یعنی شب دوشنبه؛ هیچ انسانی هلال ماه را ندید. اما امام مهدی ناصر محمد یمانی پیشاپیش به حق فتوا داد که خورشید به ماه رسیده و هلال قبل از اقتران متولد می‌شود و خورشید بعد از تولد هلال با آن جمع می‌گردد ولی تنها صاحبان بصیرت این خبر را درک کرده و به آن یقین کردند.
سبحان الله! بفرمایید؛ حال این چهره ماه در نیمه ماه بر اساس روزه شماست؛ خودتان دیدید که ناقص است؛ با وجود اینکه بر اساس روزه شما؛ چهارشنبه شب نیمه ماه رمضان است. پس برای‌تان روشن شد که شب چهارشنبه؛ شب نیمه ماه رمضان نبوده بلکه بدون ذره‌ای شک و تردید شب دوشنبه؛ نیمه ماه رمضان بود و این نشانه‌ای آشکار و درخشان در مقابل چشم ناظران است؛ با شما باید چه کرد تا به سوی خدا بگریزید و از حقی که پروردگار سبحان فرستاده تبعیت کنید؟
ای جماعت مسلمانان؛ من از عذاب روز بزرگ برشما می‌ترسم؛ پس هم به من رحم کنید و هم به خودتان؛ آیا تعقل نمی‌کنید؟
عزیزان من؛ به خداوند بزرگ قسم می‌خورم که من امام مهدی از راست‌گویان هستم. پس از خدا پروا کنید و با صادقان باشید و بیان حق پروردگاررا تکذیب نکنید تا حق پیرو امیال شما شود. شایسته نیست حق از امیال شما پیروی کند. حتی اگر همه انصار و تمام انس و جن از پیروی از امام هدی بازگردند؛ این تنها باعث می‌شود به حبل خداوند قرآن عظیم بیشتر و محکم‌تر تمسک جسته و پایبند باشم.. چقدر تعجب می‌کنم؛ چقدرتعداد بسیاری از علمای امت و عامه‌تان جاهلید! چطور است که می‌بینم عده کثیری از شما می‌گویند: چطور ناصر محمد می‌گوید که خورشید به ماه رسیده و در پی آن روان شده است؟ مگر خداوند تعالی در آیات محکم کتابش نفرموده است:

{ وَآيَةٌ لَّهُمُ اللَّيْلُ نَسْلَخُ مِنْهُ النَّهَارَ فَإِذَا هُم مُّظْلِمُونَ ‎﴿٣٧﴾‏ وَالشَّمْسُ تَجْرِي لِمُسْتَقَرٍّ لَّهَا ذَٰلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ ‎﴿٣٨﴾‏ وَالْقَمَرَ قَدَّرْنَاهُ مَنَازِلَ حَتَّىٰ عَادَ كَالْعُرْجُونِ الْقَدِيمِ ‎﴿٣٩﴾‏ لَا الشَّمْسُ يَنبَغِي لَهَا أَن تُدْرِكَ الْقَمَرَ وَلَا اللَّيْلُ سَابِقُ النَّهَارِ وَكُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ ‎﴿٤٠﴾‏} صدق الله العظيم [يس]؟".

سپس گاوانی که هیچ اهل اندیشه نیست ؛ تصورمی‌کنند در برابر مهدی منتظر از آیات محکم ذکر حجت آورده است و خورشید سزاوار نیست که به ماه برسد و نه شب می‌تواند از روز پیشی گیرد و هرکدام در مسیرخود شناورند. مهدی منتظرناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید:ای مردم؛ شما را چه می‌شود که فکر نمی‌کنید؟ ایا می‌دانید این پاسخ شما چه معنایی دارد؟ معنایش این است که تا بی‌نهایت خورشید نمی‌تواند به ماه برسد و شب هیچ وقت نمی‌تواند از روز پیشی بگیرد! آیا نسبت به اشراط بزرگ ساعت کافرهستید؛ یا ازاقوامی هستید که فکر نمی‌کنند؛ آیا تعقل نمی‌کنید؟ با اینکه اگر امام مهدی ناصرمحمد یمانی این سؤال را در برابر تمام علمای مسلمین و امت‌شان قرار دهد که: آیا ایمان دارید که طلوع خورشید از مغرب؛ واقعه‌ای حتمی است و از اشراط بزرگ ساعت است که قبل از برپایی قیامت رخ می‌دهد؟ همگی یک‌صدا می‌گویند:" بله به طلوع خورشید از مغرب ایمان داریم. این تصدیق احادیث حقی است که از محمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- نقل شده و همه روی آن اتفاق نظر دارند که طلوع خورشید از مغرب شرطی از اشراط بزرگ ساعت است ؛ یعنی قبل از قیامت رخ می‌دهد. ولی زمانی که خورشید از مغرب طلوع کند؛ دیگر توبه کسانی که قبل از طلوع خورشید از مغرب به قرآن عظیم کافر بوده و به‌ آن ایمان نیاورده‌اند و توبه روگردانان از قرآن عظیم دیگر پذیرفته نخواهد شد". پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ آنان می‌گوید: آیا فکر می‌کنید علت پذیرفته نشدن توبه این است که قیامت برپا شده است؟ جواب‌تان را می‌دانم . خواهید گفت:" خیر؛ طلوع خورشید ازمغرب به معنای برپایی قیامت نیست: بلکه از نشانه‌های نزدیک شدن قیامت است".امام مهدی سؤال دیگری را مطرح می‌کند و می‌گوید:آیا ازخودتان پرسیده‌اید چرا خداوند توبه کسانی را که تا رسیدن زمان طلوع خورشید از مغرب توبه واقعی نکرده و پیرو حقی که از جانب پروردگارشان آمده است؛ نشده‌اند را نمی‌پذیرد؟ جواب را از ایات محکم کتاب برایتان می‌آورم و می‌گویم: چون علت طلوع خورشید از مغرب ؛ وقوع عذاب خداوند بر سر روگردانان است و خداوند بر سر هریک از آنان که بخواهد از سیاره عذاب بلا نازل خواهد کرد. عبور این سیاره باعث می‌شود جهت دوران زمین تغییر کرده و به همین دلیل خورشید از مغرب طلوع می‌کند.این وقایع به علت عبور سیاره عذاب و نزدیک شدن ان به زمین شماست. سیاره از کنار شما گذشته و سنگ‌هایی آتشین بر سر شما خواهد ریخت؛ پس ای صاحبان بصیرت از خدا پروا کنید. اما علت پذیرفته نشدن توبه و ایمان اوردن در شبی که خورشید از مغرب طلوع می‌کند این است که این وقایع ؛ عذاب خداوند هستند و سنت خدا در کتابش از زمان برانگیختن اولین رسولش این بوده است که توبه کسانی که توبه نمی‌کنند مگز اینکه عذاب دردناک را ببینند؛ نمی‌پذیرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١﴾فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢﴾لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣﴾قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤﴾فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥﴾وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم [الأنبياء].
سؤالی که مطرح می‌شود این است که : آیا ایمان و توبه آنها بعد از دیدن وقوع عذاب به کارشان می‌آید؟ و جواب ازآیات محکم کتاب:
{قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤﴾فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥﴾وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم،
این یعنی ایمان کسی که تا قبل از وقوع عذاب؛ یقین نیاورده؛ دیگر به کارش نمی‌آید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ لاَ يَنفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِن قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْرًا} صدق الله العظيم [الأنعام:۱۵۸].
شبی که خورشید از مغرب طلوع کند نیز؛ أوضاع همین طور است؛ آیا شما تصور می‌کنید طلوع خورشید از مغرب به آرامی و خوبی وخوشی رخ می‌دهد؟ خیر بلکه به علت عبور سیاره عذاب است؛ پس ای خردمندان از خدا پروا کنید...
درهر حال؛ اگر به تکذیب بیان حق پروردگارتان ادامه دهید تا شبی برسد که خورشید از مغرب طلوع کند؛ گوش کنید و توجه کنید امام مهدی ناصر محمد یمانی چه می‌گوید:
وقتی خورشید از مغرب طلوع کند؛ ایمان شما به قرآن عظیم و پاسخ به دعوت به حکمیت قرآن عظیم دیگرفایده ای برایتان نخواهد داشت. شب عبور سیاره عذاب؛ توبه برای‌ان نفعی ندارد. این سنت خدا در کتاب است که درمورد کسانی که پیش از شما بودهاند جاری شده و ایمان به کتاب خداوند الرحمن و پیروی از آن؛ حین وقوع عذاب فایده‌ای ندارد. این سنت الهی در تمام آبادی‌هایی است که دعوت حق پروردگارشان را تکذیب کنند.
تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١﴾فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢﴾لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣﴾قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤﴾فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥﴾وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم [الأنبياء].
آیا اعتراف اینها به اینکه با روگرداندن از حق پروردگارشان به خود ظلم کرده‌اند؛ فایده‌ای برایشان داشت؟ به جواب حقی که در آیات محکم کتاب آمده است بنگرید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١﴾فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢﴾لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣﴾قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤﴾فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥﴾وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم [الأنبياء].
امتشان را گمراه کرده اند؛ بخواهد بگوید:" ناصر محمد یمانی؛ چرا تهدید کرده و وعده عذاب شدید خدا را می‌دهی؟ ما به خداوند عزیز و حمید ایمان داریم؛ ما به قرآن مجید ایمان داریم؛ من تو را به چالش می‌کشم تا ثابت کنی ایمان به امام مهدی منتظر از ارکان ایمان است؛ تا بعد -به خاطر ایمان نیاوردن - به زعم تو؛ خدا ما را عذاب کند!" امام مهدی ناصر محمد یمانی به کسانی که عقل خود را به کار نمی‌گیرند، پاسخ می‌دهد که: آیا فکر می‌کنی خداوند کافران را به خاطرایمان نیاوردن به شخص رسول پروردگار عذاب می‌کند؟ پس بیا ببینیم علت اینکه پروردگارشان آنان را عذاب می‌کند چیست. جواب را در آیات محکم کتاب پیدا می‌کنیم:
{تَلْفَحُ وُجُوهَهُمُ النَّارُ وَهُمْ فِيهَا كَالِحُونَ ﴿١٠٤﴾ أَلَمْ تَكُنْ آيَاتِي تُتْلَىٰ عَلَيْكُمْ فَكُنتُم بِهَا تُكَذِّبُونَ ﴿١٠٥﴾ قَالُوا رَبَّنَا غَلَبَتْ عَلَيْنَا شِقْوَتُنَا وَكُنَّا قَوْمًا ضَالِّينَ ﴿١٠٦﴾ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْهَا فَإِنْ عُدْنَا فَإِنَّا ظَالِمُونَ ﴿١٠٧﴾ قَالَ اخْسَئُوا فِيهَا وَلَا تُكَلِّمُونِ ﴿١٠٨﴾ إِنَّهُ كَانَ فَرِيقٌ مِّنْ عِبَادِي يَقُولُونَ رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ ﴿١٠٩﴾ فَاتَّخَذْتُمُوهُمْ سِخْرِيًّا حَتَّىٰ أَنسَوْكُمْ ذِكْرِي وَكُنتُم مِّنْهُمْ تَضْحَكُونَ ﴿١١٠﴾ إِنِّي جَزَيْتُهُمُ الْيَوْمَ بِمَا صَبَرُوا أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائِزُونَ ﴿١١١﴾} صدق الله العظيم [المؤمنون].
چون خداوند تکذیب آنان را تکذیب رسولانش نمی‌داند؛ بلکه آن را تکذیب کردن پروردگارشان و آیات محکم بینه کتابش به حساب می‌آورد. برای همین خداوند می‌فرماید:
{فَإِنَّهُمْ لاَ يُكَذِّبُونَكَ وَلَـٰكِنَّ ٱلظَّالِمِينَ بِآيَاتِ ٱللَّهِ يَجْحَدُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:۳۳].
در عصر مهدی منتظر ناصر محمد یمانی هم نزول عذاب در شبی که خورشید از مغرب طلوع می‌کند؛ به دلیل این نیست که ناصر محمد یمانی تکذیب می‌شود و مردم منکر می‌شوند او مهدی منتظر است؛ به خدا که هرگزچنین نیست؛ بلکه علت نزول عذاب، سرپیچی آنها ازآیات پروردگار در محکمات کتابش؛ قرآن عظیم است.
ممکن است عالم دیگری بخواهد بگوید:" گوش کن ناصر محمد یمانی؛ آیا تو گمان می‌کنی ما آیات پروردگارمان را تکذیب می‌کنیم؟ خیر بلکه ما به قرآن عظیم ایمان داریم. ما و پدرانمان قبل از اینکه دعوت تو را بشنویم به قرآن عظیم ایمان داشتیم . الحمدلله که ما مسلمانیم و به قرآن عظیم و سنت نبوی حق ایمان داریم؛ پس چرا خداوند ما را که به قرآن عظیم ایمان داشته و از کافران نیستیم عذاب کند و چرا ما همراه عذاب شوندگان، عذاب می‌شویم؟" امام مهدی ناصر محمدیمانی در پاسخ می‌گوید: آیا ناصر محمد با کلام شیطان رجیم شما را مورد خطاب قرار می‌دهد یا با کلام خداوند الرحمن و الرحیم یعنی محکمات قرآن عظیم؟ اگر به آن ایمان داید؛ پس چرا از دعوت به حکمیت و پیروی از آن رومی‌گردانید؟ چقدر شبیه یهودیانی هستید که خداوند تعالی در کتابش درباره آنان می‌فرماید:
{خُذُواْ مَا آتَيْنَاكُم بِقُوَّةٍ وَاسْمَعُواْ قَالُواْ سَمِعْنَا وَعَصَيْنَا وَأُشْرِبُواْ فِي قُلُوبِهِمُ الْعِجْلَ بِكُفْرِهِمْ قُلْ بِئْسَمَا يَأْمُرُكُمْ بِهِ إِيمَانُكُمْ إِن كُنتُمْ مُّؤْمِنِينَ} صدق الله العظيم [البقرة:۹۳].
ای امت اسلام؛ ای حجاج بیت الله الحرام؛ اگرعاقل هستید، از عقل‌تان استفاده کنید. در این صورت خواهید دید عقل به شما فتوا می‌دهد که سخن ناصر محمد یمانی حق است وعقل را به سکوت وامی‌دارد. منتظر نشوید علمای‌تان مرا تصدیق کنند؛ خداوند دیده بصیرت آنها را کور کرده و قادر به دین حقی که از نزد پروردگارشان آمده نیستند؛ مگر کسی که خدا به او رحم کند، مثل ابوهاشم عزیزم که یکی از علمای امت در کشور عربستان سعودی است و پیش از او هم علمای زیادی از بین علمای امت بودند که شما از آنان بی‌خبرید و با امام مهدی ناصر محمد یمانی بیعت کرده‌اند. ولی اکثر علمای امت دودل هستند؛ و بعد از این که دربرابرشان به حق حجت اقامه کردیم؛نه همراه امام ناصر محمد یمانی هستند و نه ضد اومثل طارق محمدالسویدان که نه حاضر شد فتوا دهد ناصر محمد یمانی بر حق است و نه حاضر شد فتوا دهد ناصر محمد یمانی باطل است. پس می‌گوییم: هیهات هیهات یا طارق؛ دودل بودن و اینکه نه با من باشی و نه برضد من برایت فایده‌ای ندارد.راهت را انتخاب کن. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا ‎﴿٣﴾} صدق الله العظيم [الإنسان]
اما دودلی و اینکه نه این طرف باشی و نه آن طرف؛ فایده نداشته و تو را از عذاب حفظ نمی‌کند چون جناب طارق محمد؛ افراد دودل جزو تکذیب کنندگان هستند. ما در همان دور اول گفتگو نزدیک دوسال پیش یا بیشتر؛ در برابر تو حجت آورده و تو را خاموش ساختیم و با اینکه اول از تکذیب کنندگان بودی؛ ولی دو دل شدی و ترسیدی که نکند امام ناصر محمد یمانی؛ به حق مهدی منتظر باشد.برای همین طارق محمد تصمیم گرفت از آن به بعد نه ضد ناصر محمد یمانی باشد و نه همراه او. پس جناب طارق به تو می‌گوییم: چقدر شبیه کسانی هستی که خداوند تعالی درباره آنان می‌فرماید:
{مُّذَبْذَبِينَ بَيْنَ ذَٰلِكَ لَا إِلَىٰ هَٰؤُلَاءِ وَلَا إِلَىٰ هَٰؤُلَاءِ وَمَن يُضْلِلِ اللَّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِيلًا ‎﴿١٤٣﴾‏} صدق الله العظيم [النساء].
بدانید که طارق منافق نیست؛ حاشالله؛ اما در صفت دودلی و تردید شبیه آنان است؛نه از این گروه است و نه از آن گروه.
آنچه که می‌خواهید درخاتمه این بیان حق بگوییم؛ این است:
ای جماعت مسلمین؛ وقتی سیاره عذاب از راه برسد؛ ایمان و توبه و اعتراف شما به ظلمی که در حق خود کرده‌اید فایده نخواهد داشت. اینکه بگویید" مهدی منتظر ناصر محمد یمانی راست می‌گفت. وای برما که از ظالمان بودیم" بی‌فایده خواهد بود. هیهات هیهات. شب عبور سیاره عذاب و طلوع خورشید از مغرب؛ این امر به کارتان نمی‌اید. بلکه باید رو به پروردگارتان کرده و با توبه و انابه بگویید:
« ربّنا ظلمنا أنفسنا فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين، ربّنا نسألك بحقِّ رحمتك التي كتب على نفسك أن تكشف عنّا العذاب إنّا مؤمنون»
«خدایا ما بر خود ستم کردیم؛ و اگر ما را مورد مغفرت و رحمت خود قرار ندهی از زیان‌کاران خواهیم بود. پروردگار به حق رحمتی که برخود فرض کردی؛ عذاب را از ما بردار؛ مؤمنیم»

پس خدا عذاب را از شما برمی‌دارد؛ چنان که قبل از شما به خاطر دعا با قوم یونس چنین کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَلَوْلَا كَانَتْ قَرْيَةٌ آمَنَتْ فَنَفَعَهَا إِيمَانُهَا إِلَّا قَوْمَ يُونُسَ لَمَّا آمَنُوا كَشَفْنَا عَنْهُمْ عَذَابَ الْخِزْيِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَمَتَّعْنَاهُمْ إِلَىٰ حِينٍ ﴿٩٨﴾} صدق الله العظيم [يونس].
و شما هم همین طور هستید؛ در علم غیب که در آیات محکم کتاب آمده است: می بینم که پروردگارتان به خاطر دعاهای‌تان عذاب را از شما برمی‌دارد؛ شما به کتاب‌تان ایمان دارید؛ زمان وقوع این حادثه بر اساس علم غیب کتاب نزدیک شده است و خداوند با دعا و انابه عذاب را از شما دور خواهد کرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{رَّبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ ‎﴿١٢﴾‏ أَنَّىٰ لَهُمُ الذِّكْرَىٰ وَقَدْ جَاءَهُمْ رَسُولٌ مُّبِينٌ ‎﴿١٣﴾‏ ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ ‎﴿١٤﴾‏ إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا إِنَّكُمْ عَائِدُونَ ‎﴿١٥﴾‏ يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ ‎﴿١٦﴾‏} صدق الله العظيم [الدخان].
اللهم قد بلغت.. اللهم فاشهد، وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.


اقتباس المشاركة 109368 من موضوع نداء المهديّ المنتظَر إلى أولي الأبصار أن يفروا إلى الله الواحد القهار فيتّبعوا الذِّكر قبل أن يسبق الليل النهار بطلوع الشمس من مغربها..



[ لمتابعة رابط المشاركـــة الأصليّة للبيــــان ]
https://mahdialumma.net./showthread.php?p=109353

الإمام ناصر محمد اليماني
17 - 09 - 1434 هـ
24 - 07 - 2013 مـ
11:48 صباحاً
ـــــــــــــــــــــــ



نداء المهديّ المنتظَر إلى أولي الأبصار
أن يفرّوا إلى الله الواحد القهار فيتّبعوا الذِّكر قبل أن يسبق الليل النهار بطلوع الشمس من مغربها..


اقتباس المشاركة : علاءالدين نورالدين
بسم الله الرحمن الرحيم

والصلاة والسلام على جميع الأنبياء والمرسلين وآلهم الطيبين ولا نفرق بين أحد منهم ونحن له مسلمين وأصلي وأسلم على أئمة الكتاب الأبرار وآل بيتهم الأطهار وعلى جميع أنصار الله الواحد القهار السابقين منهم واللاحقين المستقدمين والمستأخرين في كل زمان ومكان إلى اليوم الآخر ثم أما بعد:


السلام على قاضي محكمة العدل الإلهية في الأرض خليفة الله وعبده الإمام المهدي المنتظر ناصر محمد اليماني ورحمة الله وبركاته السلام على كافة إخوتي الأنصار الأبرار السابقين الأخيار وجميع الباحثين والزوار ورحمة الله وبركاته ثم أما بعد:

تم تنزيل أربع صور جديدة للقمر لهذه الليلة ليلة الأربعاء ليلة الخامس عشر من رمضان ١٤٣٤ هجرية صورتين أخذت الساعة الثانية عشر والنصف ليلا وصورتين أخذت الساعة الواحدة وعشرون دقيقة وكذلك ثلاثة مقاطع فيديو وتم تنزيل الصور في مجموعة الأنصار على الفيس بوك أما الفيديو فإلى حين نتمكن من ذلك وسيقوم أحد إخوتي الأنصار بمساعدتي بنقلها إلى هنا والشكر الخاص والكبير لأخي وحبيبي في ربي احمد عليمي وجميع من شاركوا في هذا الموضوع.




المهم في صور اليوم ليلة الأربعاء ١٥ رمضان ١٤٣٤ هجرية هو أن القمر لم يعد فيها بدرا بل أصبح شبه بدر وقد تناقص وسترون التناقص بالنسبة للصورة على يمين القمر من الجهة العلوية له ولو تمت مقارنت الصور للثلاث اليالي الإثنين والثلاثاء والأربعاء سيظهر الفرق واضحا جليا حيث يظهر القمر في ليلة الإثنين وليلة الثلاثاء بدرا مكتملا تماما وتلك هي ليالي الإبدار الإثنتين أما هذه الليلة فقد تناقص والمفروض أنه بحساب الصيام أن يكون اليوم هي الليلة الأولى لإكتمال القمر البدر أو أن تكون ليلة أمس هي الليلة الأولى للإبدار وليلة اليوم الأربعاء ١٥ رمضان تكون ليلة الإبدار الثانية هذا إن كانت غرة الشهر بحسب الولادة هو ليلة الثلاثاء ولكن بما أن خليفة الله أعلن أن ليلة الشهر الأولى والغرة بحسب الولادة هي الإثنين إلا أنه أدكت الشمس القمر ليلة الإثنين بعد غروب شمس الأحد لذلك استحال رؤية الهلال ولكن تبقى تلك المنزلة الأولى للشهر ومن ثم اكتمل البدر بعد غروب شمس الأحد ليلة الإثنين ليلة ‏١٣ رمضان ١٤٣٤هجرية ثم تكون ليلة الإبدار الثانية هي بعد غروب شمس الإثنين ليلة الثلثاء ليلة ١٤ رمضان ١٤٣٤ هجرية ومن ثم ظهر لنا الحق فظهر القمر لهذه الليلة ليلة الأربعاء بعد غروب شمس الثلاثاء ليلة ١٥ رمضان أن القمر فيها أصبح شبه بدر وقد تناقص والحق جليا وواضحا وتلك آية لله لمن يتدبر ويتفكر.





ونسأل الله أن يتقبل منا طاعاتنا جميعا وأن يثبتنا على الحق وعلى الصراط المستقيم وسلام على المرسلين والحمدلله رب العاليمن.
انتهى الاقتباس من علاءالدين نورالدين


وما يلي بيان الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني :

بسم الله الرحمن الرحيم، والصّلاة والسّلام على كافّة أنبياء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم محمدٍ رسولِ الله وآلِهِم جميعاً، يا أيّها الذين آمنوا صلّوا عليهم وسلّموا تسليماً، لا نُفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أمّا بعد..

يا أولي الأبصار يا معشر البشر، اتّقوا الله الواحد القهّار من قبل أن يسبق الليل النّهار، فقد أدركت الشّمس القمر فوُلِد الهلال من قبل الاقتران ليلة الإثنين فاجتمعت به الشّمس وقد هو هلال، أفلا تتقون؟

وربّما يودّ أحدُ الإسماعيليين أن يقول: "يا ناصر محمد نحن نعلم إنَّ غُرّة صيام رمضان لعام 1434 هي الإثنين منذ أمدٍ بعيدٍ كوننا نعلم بحسب علم الحساب الفلكيّ الفاطميّ إنَّ القمر وليدٌ بالأفق ليلة الإثنين وها هو يبدر ليلة الإثنين، فما الغريب في ذلك؟". ومن ثمّ يردّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلى علماء المذهب الإسماعيلي وطائفتهم في المذهب الإسماعيلي وأقول:
إنّ دوران القمر وميلاده في ميقاته المعلوم لم يتغيّر في حسابه الفلكيّ وكذلك دوران الأرض، وإنّما الخلل الفلكيّ حقيقةً هو في فلك الشّمس فتزيد سرعتها فتتجاوز النقطة التي كانت محسوبة أن تجتمع بالقمر فيها وهو محاقٌ من الضوء ولا هلال في وجهه ويأتي القمر في فلكه المعلوم إلى تلك النقطة فيجد الشّمس تَقدّمتهُ فيولد في ميقاته ونقطته المحسوبة له أن يولد فيها وهو في حالة إدراك بسبب تقدّم الشّمس عن نقطة الميلاد فيكون الهلال الوليد في حالة إدراك.

ولذلك نعلن للبشر أنّه سوف تدرك الشّمس القمر فتكون إلى الشّرق منه والقمر الوليد إلى الغرب منها، فحتماً يغرب قبلها ولذلك لن يُشاهِد هلال غُرّة رمضان لعام 1434 كافةُ البشر على وجْه الأرض كون هلال شهر رمضان كان في حالة إدراكٍ برغم أنّه وُلِد في الحساب المعلوم له منذ أمدٍ بعيدٍ، ولكن الحدث هو في الشّمس أدركت القمر بسبب اقتراب كوكب العذاب فتحدث تأثيراتٍ فلكيّةٍ في جريان الشّمس وذلك يسبب الإدراك برغم أنّ الهلال الوليد يلحق بها فيجتمع بها من بعد ميلاده ثم يتجاوزها كون القمر أسرع من الشّمس وإنّما حين تُدركُه يحدث أنه يُولد من قبل الاقتران فتجتمع به من بعد ميلاده ولكنه يُبدِر في نفس ليلة ميلاده.

ويا معشر علماء الطائفة الإسماعيلية، الآن تبيَّن لأولي الألباب منكم ومن غيركم ما هي الحكمة العظمى في أمر الله ورسله بأنّ الصيام هو حسب رؤية هلال الشهر. تصديقاً لقول الله تعالى:
{شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآَنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَنْ شَهِدَ مِنْكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ} صدق الله العظيم [البقرة:185].

فلو كنتم تراقبون هلال الشهر فلا تصومون حتى تشاهدوه إذاً لأدهشكم الأمر ولقُلتم أينَ ذهب الهلال هذه الليلة( ليلة الإثنين ) فلم يشاهده كافة البشر؟ فماذا حدث لهلال شهر رمضان كونه في حساباتنا من المفروض أن يكون بالأُفق الغربي بعد غروب شمس الأحد؟ ولكن لم يشاهده أحدٌ من البشر على وجْه الأرض، فماذا حدث له؟ ومن ثم تعلمون أنّ ذلك بسبب أنّه ولا بدّ أنّ الشّمس أدركت القمر فولِد الهلال من قبل الاقتران والشمس إلى الشّرق منه والهلال الوليد غربها ولذلك غرب قبلها بسبب دوران الأرض، ولذلك غرب قبلها ولذلك لم يشاهده كافة البشر على وجْه الأرض.

والآن تبيَّنت لكم الحكمة الربانيّة في أمر الله إلى رسوله في محكم القرآن وفي سُنَّة البيان أنّ الصيام أولاً حسب رؤية هلال الشهر ولو بشاهدٍ واحدٍ ذي عدلٍ لا يكذب، ثم يُصدّق من حوله المسلمون فيصومون، وإنْ غُم عليكم فأتِّموا العدّة وسوف تشاهدون الهلال ليلة الصيام، أفلا تتقون؟

ولكن العالِم الفاطميّ اكتفى بعلمه بجريان القمر وأنّه في حساباته من المفروض أن يكون ليلة الإثنين ولِد الهلال بالأفق الغربي فيشاهده الصائمون أو بعضٌ منهم، ولكن لم يشاهده كافةُ البشر بعد غروب شمس الأحد ليلة الإثنين، ولكنّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني سبقت فتواه بالحقّ بأنّ الشّمس أدركت القمر فيولد الهلال من قبل الاقتران فتجتمع به الشّمس من بعد ميلاده ولم يفقه الخبر ويوقن به إلا أولو الأبصار.

ويا سبحان ربي! فها هو القمر ليلة النّصف حسب الصيام رأيتموه ناقصاً برغم أنّها ليلة النّصف حسب صيام رمضان الأربعاء وتبيّن لكم أنّها حتماً لم تكن ليلة النّصف لشهر رمضان هي ليلة الأربعاء بل هي ليلة الإثنين لا شك ولا ريب مثقالَ ذرةٍ آيةً ظاهرةً وباهرةً للناظرين، فكيف السبيل معكم لتفِرّوا من الله إليه فتتّبعوا الحقّ منه سبحانه؟

ويا معشر المسلمين، إنّي أخاف عليكم عذاب يومٍ عظيمٍ فارحموني وارحموا أنفسكم، أفلا تعقلون؟

ويا أحبتي في الله، أقسم بالله العظيم إنّي الإمام المهديّ من الصادقين فاتّقوا الله وكونوا مع الصادقين ولا تكذِّبوا بالبيان الحقّ من ربّكم حتى يتّبع أهواءكم، وما ينبغي للحقّ أن يتّبع أهواءكم حتى ولو ارتدَّ الأنصار جميعاً وكافةُ الإنس والجنّ عن اتّباع الإمام المهديّ لما زادني ذلك إلا تمسكاً واعتصاماً بحبل الله القرآن العظيم.
ويا عجبي الشديد، فكم كثير من علماء الأمّة وعامّتهم جاهلون! فكيف إنّي أرى كثيراً منهم يقول: "وكيف يقول ناصر محمد إنَّ الشّمس أدركت القمر فتلاها؟ ألم يقُل اللهُ في محكم كتابه :
{وَآيَةٌ لَهُمُ اللَّيْلُ نَسْلَخُ مِنْهُ النّهار فَإِذا هُمْ مُظْلِمُونَ (37) وَالشَّمْسُ تَجْرِي لِمُسْتَقَرٍّ لَها ذلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ (38) وَالْقَمَرَ قَدَّرْناهُ مَنازِلَ حَتَّى عادَ كَالْعُرْجُونِ الْقَدِيمِ (39) لا الشّمس يَنْبَغِي لَها أَنْ تُدْرِكَ الْقَمَرَ وَلا اللَّيْلُ سابِقُ النّهار وَكُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ (40)} صدق الله العظيم [يس]؟".

فمن ثم يزعم البقر التي لا تتفكّر أنّهم أقاموا الحُجّة على المهديّ المنتظَر من محكم الذكر وأنّ الشّمس لا ينبغي لها أنْ تُدرك القمر وما ينبغي لِلَيلٍ أن يسبق النّهار بطلوع الشّمس من مغربها وكلٌّ في فلكٍ يسبحون. ومن ثمّ يردّ عليهم المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني وأقول: ما خطبكم يا قوم، أفلا تتفكرون؟ فهل تعلمون ماذا يعني ردّكم هذا؟ فهو يعني أنّ الشّمس لا ينبغي لها أن تدرك القمر إلى ما لا نهاية وما ينبغي لليل أن يسبق النّهار فتطلع الشّمس من مغربها إلى ما لا نهاية! فهل تكفرون بأشراط السّاعة الكبرى، أم إنكم قوم لا تتفكرون، أفلا تعقلون؟ برغم إنّ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني لو يُلقي بسؤالٍ إلى كافة علماء المسلمين وأمّتهم وأقول: فهل تؤمنون أنّ طلوع الشّمس من مغربها حدثٌ حتميٌّ من أشراط السّاعة الكبرى قبل قيام السّاعة؟ لقالوا وبلسانٍ واحدٍ جميعاً: "نعم نحن نؤمن بطلوع الشّمس من مغربها تصديقاً للأحاديث الحقّ عن محمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- المتفق عليها بأنّ طلوع الشّمس من مغربها شرطٌ من أشراط السّاعة الكبرى أي قبل قيام السّاعة، ولكنّها لا تُقبل التّوبة حين طلوع الشّمس من مغربها ما لم يكونوا آمنوا من قبل طلوعها من المغرب بالنسبة للكافرين بالقرآن العظيم والمعرضين عنه". ومن ثمّ يردّ عليكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: وهل تظنون إنّ عدم قبول التّوبة بسبب أنّها قامت السّاعة؟ وأعلم بجوابكم بل سوف تقولون: "كلا فليس طلوع الشّمس من مغربها يعني قيام السّاعة بل من علامات اقتراب السّاعة". ومن ثم يُلقي إليكم الإمام المهديّ بسؤالٍ آخر وأقول: فهل سألتُم أنفسَكم لماذا لا يقبل الله توبة الذين لم يتوبوا إلى ربّهم متاباً فيتّبعوا الحقّ من ربّهم حتى طلوع الشّمس من مغربها؟ وسوف آتيكم بالجواب من محكم الكتاب وأقول: ذلك لأنّ سبب طلوع الشّمس من مغربها بسبب وقوع عذابٍ من الله على المعرضين فيصيبهم بما يشاء من كوكب العذاب ويعكس دوران الأرض فيُسبِّب طلوع الشّمس من مغربها وذلك بسبب مرور كوكب العذاب الذي يقترب من أرضكم فيمرُّ عليكم فيُمطر عليكم حجارةً من نارٍ، فاتّقوا الله يا أولي الأبصار، وأما سبب عدم قبول التّوبة والإيمان ليلة طلوع الشّمس من مغربها وذلك بسبب وقوع حدث العذاب وتلك سُنّة الله في الكتاب فمنذ أن بعث أول رسولٍ لا تُقبل توبة الذين لم يتوبوا حتى رأوا العذاب الأليم. تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم [الأنبياء].

والسؤال الذي يطرح نفسه: فهل وجدتم أنّه نفعهم إيمانُهم وتوبتُهم إلى ربّهم حين رأوا العذاب؟ والجواب في محكم الكتاب:
{
قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم، وهذا يعني أنّه لا ينفع نفساً إيمانُها ما لم تكن آمنت وتابت من قبل حدث العذاب. تصديقاً لقول الله تعالى: {يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ لاَ يَنفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِن قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْرًا} صدق الله العظيم [الأنعام:158].

فكذلك ليلة طلوع الشّمس من مغربها، فهل تظنّون طلوع الشّمس من مغربها سيحدث ببردٍ وسلامٍ؟ بل بسبب مرور كوكب العذاب فاتّقوا الله يا أولي الألباب.

وعلى كل حال، لئن استمرّ تكذيبكم للبيان الحقّ من ربّكم إلى ليلة طلوع الشّمس من مغربها فاسمعوا وعوا ما يقول الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني:
فإنه لن ينفعكم حين طلوع الشّمس من مغربها إيمانُكم بالقرآن العظيم والاستجابة لدعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم، ولن تنفعكم التّوبة إلى ربّكم ليلة مرور كوكب العذاب، وتلك سُنَّة الله في الكتاب على الذين من قبلكم لا ينفع الإيمان بكتاب الرحمن واتّباعه حين وقوع العذاب، فهي سُنَّة الله في كافة القرى الذين كذبوا بدعوة الحقّ من ربهم.


تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم.

فهل ترون أنّ القرى نفعهم اعترافهم بظلمهم لأنفسهم بسبب الإعراض عن الحقّ من ربهم؟ فانظروا للجواب الحقّ في محكم الكتاب. قال الله تعالى:
{
وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم، وكذلك ليلةُ طلوعِ الشّمس من مغربها؛ إنما ذلك عذاب يومٍ عقيمٍ قبل قيام الساعة، وكذلك لا ينفع إيمانٌ نفساً إن لم تكن آمنت من قبل وكذلك لا ينفع إيمانٌ نفساً مؤمنةً من قبل وما كسبت في إيمانها خيراً، فاتقوا الله.

وإني المهديّ المنتظَر الإمام ناصر محمد اليماني، أُقسم بالله الواحد القهّار إنَّ الشّمس أدركت القمر فوُلدَ الهلال من قبل الاقتران فاجتمعت به الشّمس وقد هو هلالٌ ففروا إلى الله الواحد القهّار من قبل أن يسبق الليل النّهار، وإن أبيتُم فلن ينفعكم إيمانكم تلك الليلة، فهل نفع الذين من قبلكم؟ تصديقاً لقول الله تعالى:
{
وَكَمْ قَصَمْنَا مِن قَرْيَةٍ كَانَتْ ظَالِمَةً وَأَنشَأْنَا بَعْدَهَا قَوْمًا آخَرِينَ﴿١١فَلَمَّا أَحَسُّوا بَأْسَنَا إِذَا هُم مِّنْهَا يَرْكُضُونَ ﴿١٢لَا تَرْكُضُوا وَارْجِعُوا إِلَىٰ مَا أُتْرِفْتُمْ فِيهِ وَمَسَاكِنِكُمْ لَعَلَّكُمْ تُسْأَلُونَ ﴿١٣قَالُوا يَا وَيْلَنَا إِنَّا كُنَّا ظَالِمِينَ ﴿١٤فَمَا زَالَت تِّلْكَ دَعْوَاهُمْ حَتَّىٰ جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ ﴿١٥وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاءَ وَالْأَرْضَ وَمَا بَيْنَهُمَا لَاعِبِينَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم.

وربّما يودّ أحد علماء الأمّة من الذين أضلّوا أنفسَهم وأضلّوا أمتَهم أن يقول: "يا ناصر محمد اليماني، لماذا التهديد والوعيد بعذابٍ من الله شديد؟ فنحن نؤمن بالله العزيز الحميد ونؤمن بالقرآن المجيد ولكني أتحدّاك أن تثبت أنّ الإيمان بالإمام المهديّ المنتظَر من أركان الإيمان حتى يعذبنا الله حسب زعمك!". ومن ثمّ يردّ على الذين لا يعقلون الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: وهل تظنّ أنّ الله عذب الكفار بسبب تكذيبهم بشخص رسول ربّهم؟ فتعال لننظر عن سبب تعذيبهم من ربّهم، وتجد الجواب في محكم الكتاب:
{تَلْفَحُ وُجُوهَهُمُ النَّارُ وَهُمْ فِيهَا كَالِحُونَ ﴿١٠٤﴾ أَلَمْ تَكُنْ آيَاتِي تُتْلَىٰ عَلَيْكُمْ فَكُنتُم بِهَا تُكَذِّبُونَ ﴿١٠٥﴾ قَالُوا رَبَّنَا غَلَبَتْ عَلَيْنَا شِقْوَتُنَا وَكُنَّا قَوْمًا ضَالِّينَ ﴿١٠٦﴾ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْهَا فَإِنْ عُدْنَا فَإِنَّا ظَالِمُونَ ﴿١٠٧﴾ قَالَ اخْسَئُوا فِيهَا وَلَا تُكَلِّمُونِ ﴿١٠٨﴾ إِنَّهُ كَانَ فَرِيقٌ مِّنْ عِبَادِي يَقُولُونَ رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّاحِمِينَ ﴿١٠٩﴾ فَاتَّخَذْتُمُوهُمْ سِخْرِيًّا حَتَّىٰ أَنسَوْكُمْ ذِكْرِي وَكُنتُم مِّنْهُمْ تَضْحَكُونَ ﴿١١٠﴾ إِنِّي جَزَيْتُهُمُ الْيَوْمَ بِمَا صَبَرُوا أَنَّهُمْ هُمُ الْفَائِزُونَ ﴿١١١﴾} صدق الله العظيم [المؤمنون].

كون تكذيبهم لم يعتبره الله تكذيباً لرسله بل اعتبره تكذيباً لربّهم وآيات كتابه المحكمات البينات. ولذلك قال الله تعالى:
{فَإِنَّهُمْ لاَ يُكَذِّبُونَكَ وَلَـٰكِنَّ ٱلظَّالِمِينَ بِآيَاتِ ٱللَّهِ يَجْحَدُونَ} صدق الله العظيم [الأنعام:33]. وكذلك العذاب في عصر بعث الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فليس سبب تنزيل عذاب الله ليلة طلوع الشّمس من مغربها بسبب أنّهم كذَّبوا ناصر محمد اليماني على أنّه المهديّ المنتظَر، كلا وربّي الله؛ بل بسبب جحودهم بآيات ربّهم في محكم كتابه القرآن العظيم.

وربّما يودّ عالِمٌ آخر أن يقول: "اسمع يا ناصر محمد اليماني، فهل تظنّ أننا نكذّب بآيات ربنا في محكم كتابه؟ بل نحن مؤمنون بالقرآن العظيم نحن وآباؤنا من قبل أن نسمع دعوتك يا ناصر محمد، فالحمد لله فنحن مسلمون مؤمنون بالقرآن العظيم وبالسُّنة النبويّة الحقّ، فلماذا يعذبنا الله ونحن بالقرآن العظيم مؤمنون ولسنا كافرين به حتى تعذبنا مع المعذبين؟". ومن ثمّ يردّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: فهل يخاطبكم ناصر محمد بكلام الشيطان الرجيم أم بكلام الرحمن الرحيم محكم القرآن العظيم؟ فإن كنتم مؤمنين به فلماذا أبيتم دعوة الاحتكام إليه واتّباعه؟ فما أشبهكم باليهود الذين قال الله لهم في محكم كتابه:
{خُذُواْ مَا آتَيْنَاكُم بِقُوَّةٍ وَاسْمَعُواْ قَالُواْ سَمِعْنَا وَعَصَيْنَا وَأُشْرِبُواْ فِي قُلُوبِهِمُ الْعِجْلَ بِكُفْرِهِمْ قُلْ بِئْسَمَا يَأْمُرُكُمْ بِهِ إِيمَانُكُمْ إِن كُنتُمْ مُّؤْمِنِينَ(93)} صدق الله العظيم [البقرة].

ويا أمّة الإسلام يا حجاج بيت الله الحرام، إن كنتم تعقلون فاستخدموا عقولكم التي ستجدونها تُفتيكم أنَّ ناصر محمد اليماني ينطق بالحقّ المُلجِم للعقول، فلا تنتظروا تصديق علمائكم الذين أعمى الله بصائرَهم عن رؤية الحقّ من ربّهم إلا من رحم ربّي منهم كمثل حبيبي في الله أبو هاشم أحد علماء الأمّة بالمملكة العربيّة السعوديّة وقبله كثيرٌ وآخرون من علماء الأمّة لا تحيطون بهم علماً قدَّموا بيعتَهم للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني ولكن أكثر علماء الأمّة مذبذبين لا هم مع الإمام ناصر محمد اليماني ولا هم ضدّه من بعد أن أقيمت الحجّة عليهم بالحقّ كأمثال طارق محمد السويدان الذي أبى أن يُفتي إنّ ناصر محمد اليماني على الحقّ وأبى أن يُفتي إنّ ناصر محمد اليماني على باطل، ومن ثم نقول: هيهات هيهات يا طارق، فلن ينفعَك أن تكون من المُذَبذَبين فلا أنت معي ولا أنت ضدي؛ بل اخترْ طريقك تصديقاً لقول الله تعالى:
{إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا} صدق الله العظيم [الإنسان:3].
وأما التّذبذُب لا من هؤلاء ولا من هؤلاء فلن ينفعك من عذاب ربّك كون المذبذبين من ضمن المكذبين يا طارق محمد، فقد أقمنا عليك الحُجّة فألجمناك من أول جولةٍ في الحوار قبل عامين تقريباً أو يزيد برغم أنّك كنت من المكذبين ومن ثم أصبحت من المذَبذَبين خشية أن يكون الإمام ناصر محمد اليماني هو المهديّ المنتظَر الحقّ، ولذلك قرر طارق أن لا يكون بعدها ضداً لناصر محمد اليماني ولا يكون مع الإمام ناصر محمد اليماني، ومن ثم نقول لك يا طارق: فما أشبهك بالذين قال الله عنهم:
{مّذَبْذَبِينَ بَيْنَ ذَلِكَ لاَ إِلَىَ هَـَؤُلآءِ وَلاَ إِلَى هَـَؤُلآءِ وَمَن يُضْلِلِ اللّهُ فَلَن تَجِدَ لَهُ سَبِيلاً} صدق الله العظيم [النساء:143]. إلا أنّ طارق ليس مُنافِقاً وحاشا لله، ولكنه يُشبِّهُهم في صفة التذبذب لا من هؤلاء ولا من هؤلاء.

وما نريد أن نختم به هذا البيان الحقّ هو:
يا معشر المسلمين إذا جاءكم كوكب العذاب فلن ينفعكم الإيمان والتّوبة واعترافكم بظلمكم لأنفسكم فتقولون: "صدق المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني يا ويلنا إنا كنا ظالمين". هيهات..هيهات، فلن ينفعَكم ذلك ليلة مرور كوكب العذاب ليلة طلوع الشّمس من مغربها، بل سينفعكم أن تنيبوا إلى ربّكم بالدعاء فتقولوا:


(( ربّنا ظلمنا أنفسنا فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ من الخاسرين، ربّنا نسألك بحقِّ رحمتك التي كتب على نفسك أن تكشف عنّا العذاب إنّا مؤمنون ))

ثم يكشفه الله عنكم كما كشفه عن قوم يونس من قبلكم بسبب الدُّعاء. تصديقاً لقول الله تعالى : {فَلَوْلَا كَانَتْ قَرْيَةٌ آمَنَتْ فَنَفَعَهَا إِيمَانُهَا إِلَّا قَوْمَ يُونُسَ لَمَّا آمَنُوا كَشَفْنَا عَنْهُمْ عَذَابَ الْخِزْيِ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَمَتَّعْنَاهُمْ إِلَىٰ حِينٍ ﴿٩٨﴾} صدق الله العظيم [يونس].

وأنتم كذلك، نراه سوف يُكشف عنكم العذاب في علم الغيب في محكم الكتاب بسبب دعائِِكم إلى ربّكم أن يكشف عنكم عذابه فإنّكم مؤمنون بكتابه، واقترب ذلك الحدث في علم الغيب فيكشف الله عنكم عذابَه بسبب الدعاء والإنابة. تصديقاً لقول الله تعالى :
{رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ (12) أَنَّى لَهُمُ الذِّكْرَى وَقَدْ جَاءهُمْ رَسُولٌ مُّبِينٌ (13) ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ (14) إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلاً إِنَّكُمْ عَائِدُونَ (15) يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَى إِنَّا مُنتَقِمُونَ (16)} صدق الله العظيم [الدخان]. اللهم قد بلغت.. اللهم فاشهد، وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..

أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ــــــــــــــــــــ

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..